10 Ocak 2016

Neden Kendi İşlerinize Bakmazsınız? Sürekli Milleti Yargılarsınız?

Bu ara sosyal medya ve bloglarda bir çok yazı okuyorum. hepsi sitemkar hepsi bişeylerden şikayetçi. Artık dayanamadım bende bir şeyler karalıyım dedim.
Blog dünyasına gireli nerdeyse 3 yılı dolu dolu yaşıyor olacağım bu yıl. Edindiğim birçok blogger dostum var. İçlerinde keyifle zaman geçirdiğim ve halada dost olduklarım. Tabiki her blogger tarafından kabul göreceğim biri değilim. Aralarında düşman olup dışarıdan sinsi sinsi bakanlarda yok değil. Fakat şu var ki beni tanıyan birçok blogger sadece kendimle uğraştığımı bilir.
Son yıllarda blog işi bayağı popüler oldu. İçlerinde farklı amaçlar taşıyarak blog açanlarda var fakat çok fazla talep görülmeden silinip gidenlerde bir o kadarda fazla. Farklı amaçlar için açılan bloglar zaten kendini hemen belli ediyor.
Blog işi emek istiyor. Takipçilerine değer verilmesi gerektiğini bütün blogger arkadaşlar bilir. Düzenli olarak yazı girenler ya da bir kaç günde bir yazı paylaşan bloglar olabiliyor.
Son zamanlarda dikkat ediyorum herkes birbiriyle uğraşıyor. O ona şunu demiş bu buna bunu demiş. Hatta daha da ileriye giderek kişiselleştirip hakarete başvurur olmuşlar. Kimin ne yaptığı sizi niye bu kadar ilgilendiriyor. Özellikle sosyal medya takipçileri konusunda sürekli bir şikayet modundalar. Bırakın insanlar ne yapmak istiyorsa yapsın. Madem karşındaki farklı bir yola başvuruyor sen kendi bloguna emeğini verip bir şeyler yapmaya bak. 

Anlayamadığım tek şey başkalarına ait olan alanlara niye tecavüz ettiğiniz. Sanki tek akıllı onlar. Bütün firmalar gerizekalı ama onlar doğa üstü bir yeteneğe sahipmiş gibi milletin peşine düşmüşler.
Kızıyorum ben bunlara. Ve yapılan gerçekten bilişim suçu. kişinin özgür iradesi ile yaptığı bir şeyi kısıtlama ve kişiyi küçük düşürme suçundan ciddi para cezalarına maruz kalabilecekleri bilincinde değiller. Ve bunu gerçekten ciddi söylüyorum ağır bir suç işleniyor. Nasıl ki biri yazı ve görselleriniz çalıp başka bir yerde yayınladığında siz dava açmaya gidiyorsanız aynı şekilde yaptığınız şu davranışla karşı tarafa da dava açma hakkı veriyorsunuz. Biraz bunun bilincinde olun.
Bu kadar basit ve ucuz şeylerle uğraşacağınıza oturun kendiniz bir kendi yaptıklarınıza bakın. Milletin arkasından konuşup sonrada yüzüne gülenleriniz var aranızda önce kendinizi bir tartın kusursuz olun sonra etrafınıza çamur atın.
Bu kadar basit davranış şekillerine gerek yok bence. İşi gücü bırakmışlar basit şeylerle zaman öldürmeye çalışıyorlar. Bilmem kimin bu kadar takipçisi var bilmem kim bir firmayı bu şekilde kandırmışmış. Size ne ya siz önünüze baksanıza.Kendi işinize baksanıza. İşsizlikten mi bu saçmalıklarla uğraşmanız. 
Madem başkalarının yaptıkları hoşunuza gitmiyor siz en iyisini yapmaya uğraşın. Milletin yaptıklarıyla uğraşmak yerine biraz kendinizi geliştirin.
Açıkçası isteyen üzerine alınabilir bu cümlelerimi ama ben bu tarz yazıları okumaktan gerçekten sıkıldım. Oturup ne yapıyorlar bütün gün merak ediyorum. Kimi ne ilgilendirir kimin ne yaptığı?
Tabiki bende çalınan emeğe karşıyım. Bir blogger arkadaşıma yapılacak herhangi bir hakarete de karşıyım ama kusura bakmayın sizin yaptığınız bir suç ve ciddi şekilde siz kendiniz yara alırsınız. Biraz bunların bilincinde olun. Milletle uğraşacağınıza o aklınızı birazda kendiniz için kullanın.

Not : Kusura bakmayın sadece artık bu tür saçmasapan yazıları okumaktan sıkıldım. Daha farklı şeyler okumak istiyorum. Kimin ne yaptığı kimseyi ilgilendirmiyor. Oturup dedikodu yapacağınıza bence insan olmayı öğrenmeliler.

4 yorum:

Her Şeyden Konuşmalı dedi ki...

Çok ilginç durumlar. Henüz birebir hiçbirine şahit olmadım ve umarım hiç olmam ama sık sık anlatılıyor son zamanlarda. Elbet bunlar da bitecek bir gün :) Sevgiler

NarÇelen dedi ki...

sadece blog dünyasında diil ki, neredeyse 2 kişi bir araya geldiğinde orada olmayanı çekiştirir oldu.
çünkü insan durup kendisine bakarsa kendisindeki sıkıntıları görecek.
kendinde bulunan kusurları görmemenin en iyi yoludur başkasının kusuruna odaklanmak.
dikkat et, kime kimin hangi kusuru batıyorsa aslında kendisinde de vardır o kusur.
aynalama yapıyordur da haberi yoktur :)

Sena Dursun dedi ki...

Blogdaki dedikodulardan bende tiksindim :/

Şeniz Akgündüz dedi ki...

Ben bu tarz yazılara denk gelmedim sanırım.
Bence de herkes kendi işine baksın!

Yorum Gönder