31 Ocak 2016

Kırık Şemsiye #ozgurlukkadinlabaslar Blogger Etkinliği

Son 1,5 aydır sürekli bir hazırlık bir koşturmaca halinde olan ben sonunda bir önceki blogger etkinliğimden 1,5 yıl sonra tekrar güzel bir etkinlikte sevdiğim ve tanımak istediğim Blogger arkadaşlarımı bir araya toplayıp ikincisini düzenledim.



#ozgurlukkadinlabaşlar hashtagli bu Blogger etkinliğim tamamen kadınların değer görmesi gerektiğine inanarak farkındalık hareketi yaratmak için yaptım. Son yıllarda çok sık kadınlara yapılan haksızlıkları ve şiddeti görür duyar olduk. Etkinliğimin hashtagini de bu sebeple #ozgurlukkadinlabaslar olarak tercih ettim.
Aramızda olan Blogger arkadaşlardan bazılarını çoğunuz tanıyorsunuz. Çoğuyla tanışıyorum ama aralarında tanışmadıklarımda mevcut :)



Etkinlik mekan sponsorumuz Kafeist Bistro özellikle yaz aylarında mutlaka gidip vakit geçirmek isteyeceğiniz mekanlardan biri. Büyükçekmece sahilde yer alan bu mekan son derece sıcak ve gençler için tercih edilebilecek bir yer. Kafe sahibi Can Bey bizlerle çok ilgilendi. Ayrıca mekan çalışanlarıda bir o kadar özen gösterdi. Kafe ile ilgili yazıma Bloggerlar Paylaşıyor köşemde mutlaka yer vereceğim :)



Geleyim ben etkinliğimin katılımcılarına :) Hepsi birbirinden güzel ve sıcak dostlarım beni etkinliğimde yalnız bırakmadığınız için hepinize ayrıca tek tek teşekkür ederim. Her birinizin yeri bende ayrı. Yeni tanışmış olduğum Blogger arkadaşlarımla hoşça vakit geçirmek gerçekten eğlenceliydi. Sosyal medya üzerinden zaten bol bol takip etmişsinizdir. Bizler çok eğlendiğimizi düşünüyorum.







Umarım katılan Blogger arkadaşlarımıda 2. Blogger etkinliğimde memnun edebilmişimdir. Hepsinin yüreğinin güzelliği yüzlerine vurmuştu.
#ozgurlukkadinlabaslar hashtagi ile kadınlara yapılan haksızlık ve zulmün farkındalığını yaratmak amaçlı 15 Blogger arkadaşımla buluştuğumuz bu organizasyonumda aramızda olan herkese tekrardan çok çok teşekkür ederim.
Bir sonraki postlarda daha çok bizleri görebilirsiniz :)
Bir sonraki yazımda sizlere sponsorlarımızdan bahsedeceğim :))



18 yorum:

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

canım emeğine sağlık çok güzel bir etkinlikti. Herşey için teşekkürler

NİHAN KEÇECİ TALİ dedi ki...

çok eğlenceli bir gündü,seninle olupta eğlenmemek mümkün mü? :)
emeğine sağlık cnm,öpüyorum tocamannnnnn

My Little Mascara dedi ki...

Canım çok güzel bir etkinilkti gerçekten çok eğlendim ve ayrıca tanıştığımıza çok memnun oldumm çok öpüyorummm :))

Şirin Kanatlar dedi ki...

Herkesi bir arada görmek ne güzel :) etkinlik hashtagi ve farkındalık amacı için de tebrik ederim.. Çok yerinde olmus bence.

sevdicann dedi ki...

Çok heyecanliydin ama çok güzel görünüyor herşey.

fatma ardalı dedi ki...

Sosyal medyadan da takip ettiğim kadarıyla çok emek verilmiş ve kusursuz bir etkinlik olmuş :)

Mahmut Atar dedi ki...

Sizlerle Aynı ortamda olmaktan mutluluk duydum.Saygı ve sevgiyle

D. Soygul dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik olmus. Sevgiler. Deryaninsporgunlugu.

Esra Hanedan dedi ki...

geldiğin için ben teşekkür ederim canım benim için zevkti :)

Esra Hanedan dedi ki...

yanımda olduğun ve tanıdığım için çok şanslıyım :) teşekkürler canım :)

Esra Hanedan dedi ki...

bende tanıştığımıza memnun oldum canım umarım bir sonraki etkinliklerdede beraber oluruz :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim umarım mesajlar alınır :)

Esra Hanedan dedi ki...

evet son dakikaya kadar bile heyecan ve muzurluğum bitmedi :) teşekkür ederim

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim takdiriniz için :)

Esra Hanedan dedi ki...

bizde sizinle olmaktan mutluyuz Mahmut Bey :) teşekkür ederim katılımınız için :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim :)

Sena Dursun dedi ki...

Emeğine sağlık canım. Nazik davetin için bir kez daha teşekkür ederim :)
Seninle tanışmak, yeni arkadaşlar edinmek benim için büyük bir mutluluktu.
En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle :)))

Esra Hanedan dedi ki...

Benim içinde seninle tanışmak çok güzeldi bebeğim teşekkür ederim yanımda olduğun için :)

Yorum Gönder