28 Ocak 2016

Heyecandan Yerimde Duramıyorum

Kaldı iki gün ve ben acayip heyecanlıyım :) Yerimde duramıyorum resmen. Neden böyle oldum tahmin bile edemiyorum. Heyecanımdan herkese sürekli söylüyorum :)
Milletin kafasını şişiriyorum heyecanlıyım diye :)

Kırık Şemsiye 2. Bloger etkinliği için böylesine bir heyecan daha önce yaşamamıştım. Farklı bir duygu farklı bir telaş. Ne oluyor anlamıyorum ki :)
İlk kez günler öncesinden böyle herkese duyurmak istiyorum. sanırım biraz ara vermenin getirdiği bir şey.
Etkinliğime katılacak olan Blogger arkadaşlarıma bugünden teşekkür etmeye başlamak istiyorum :)
En büyük destekçim Şafak ve Yasemin oldu :) Diğer arkadaşlarımda destek oldular haklarını yememem gerek. ama ben her heyecan krizi geçirdiğimde Şafak sürekli sakin ol deyip beni biraz rahatlattı.
Ben saatleri bile sayar hale geldim. Umarım herşey çok güzel olacak. Çocuk gibi heyecanım hiç geçmesin istiyorum :)
Yaaaa ama ben heyecandan yerimde duramıyorum :)))

4 yorum:

Aile Albümü dedi ki...

Ne güzel şeyler yazmışsın, heyecanını kaybetmemek harikadır^^

Fatma Dogan dedi ki...

Sakin ol yakın olsak rezene yapardım sana :)

sevdicann dedi ki...

Mine ee rezenemi getir de sen. Kiralik ask sahnesi geldi aklıma. İnşallah güzel geçer.

Nail Art in Wonderland dedi ki...

Çok tatlısın ki sen :)

Yorum Gönder