29 Ocak 2016

Çok Mutluyum Çünkü.......

Ben kolay mutlu olan tiplerdenim sanırım. Herşeye bir mutluluk hissediyorum. Olur olmadık herşeyde çok mutluyum diyorum. Ya da bu bende gerçekten ruhsal bir hastalık oldu. Bazen mutsuzum desemde hayatımın çoğu mutlu geçiyor.
2016 benim için tam mutluluk yılı olsun istiyorum. Şuanki ruh halimle mutluyum çünkü.... paylaşımımı yapmak istedim. Umarım sizlerde benim mutlu olduğum sebeplerden bir kaç tanesine sahipsinizdir :)

Mutluyum Çünkü ;
Yaşım artık 30. Hep merak etmiştim 30'lu yaşlar nasıldır diye. Acısı ve tatlısıyla geçen 30 yıl. Fakat hala kendimi 20'li yaşlarda hissediyorum. Hala çok heyecanlı hala çok uçarı hala deli doluyum.
Mutluyum Çünkü;
Hayatımı kaplayan ailem var. Kardeşim, babam,annem benim için en değerli insanlar. onlar iyi ki var. Herşeyime her zaman destek oldular. Kız çocuğu olarak hele ki babam bir çok babadan farklı yaklaştı. Tıpkı arkadaş gibi.

Mutluyum Çünkü;
Bu zamana kadar yapmak istediğim bir çok şeyi yaptım. Bir kaç tanesini henüz yapamadım ama bundan sonra yapmaya çalışacağım :)

Mutluyum Çünkü;
Hayatımda hep sevdiğim birlikte vakit geçirmekten hoşlandığım kişileri tuttum. Bana zarar vereceğini düşündüğüm herkesi hayatımdan çıkardım. Hemde hiç arkama bakmadan. İki yüzlülüklerini gördükten sonra her birini teker teker eledim. Şimdi sadece bana dost olacak arkadaşlarımı hayatımda bıraktım. ( Bunu yapmanızı özellikle isterdim. Çünkü yüzünüze gülüp arkanızdan dedikodunuzu başkalarına yapan başarısız ezik insanlar çok. Bu yüzden sizden önemlisi yok şu hayatta ve böyle ezik kendini bir halt sanan insanları hayatınızdan çıkarın)

Mutluyum Çünkü;
Hayatım sürekli eğlence içinde. Gülmek bir alışkanlık sabah yataktan kalkarken bile gülerek kalkıyorum. Aşırı mutluluk dozundan olsa gerek.

Mutluyum Çünkü;
Aşk denen illeti en ince ayrıntısına kadar yaşadım. Sonu toprak olmuş olsa bile dibine kadar yaşadım ..
Mutluyum Çünkü;
Bana göre harika olan bir hayatım var. Bir kez daha gelsem hayata şu olmak isterdim dediğim bir hayatım yok, yine aynı şekilde gelmek isterdim.

Mutluyum Çünkü;
Hatalar bizler için. Ben hatalarımdan ders alarak geleceğime baktım. Geçmişi dert etmedim geçmişte kalanları da geleceğime sokmadım. İsteyerek yaptım hatalarımı ve onlar beni büyüttü :)

Mutluyum Çünkü;
Uğraştığım herşeyde hep başarı elde ettim. Sanırım bu konuda şanslıyım. Nedense elimi her attığım şey kolayca oluyor.

Mutluyum Çünkü;
Kimsenin kuyusunu kazmaya uğraşmadım. Hayatta neyi yaparsanız başınıza o gelir. Herkese elimden geldiğince yardım etmeye çalıştım.Bunların karşılığı hep hayattan geldi.

Mutluyum Çünkü;
Bir çok insanın vicdansız olduğu şu hayatta hala insani değerlerimi kaybetmedim. Vicdanım yerinde merhametin her daim benimle. Çoğu insanın duygusuzca yaklaştığı konuda hala gözlerim dolabiliyor.

Mutluyum Çünkü;
Ağlamayı da bildim gülmeyi de. Güldüğümde de ağladığımda da suyunu çıkara çıkara yaptım.

Mutluyum Çünkü;
Kimseye zarar vermeyi düşünmedim. Kötülük yapmayı tercih edenlerin yüreği kara olurmuş. Şükür ki onlardan olmadım.

Mutluyum Çünkü;
Yüreğimde Allah korkusu ve inancı hep oldu. Şükür etmesini bildim. Teşekkür etmesini bildim. Bu yüzden belki de hep mutlu oldum.

Aslına bakarsanız yazmaya başlayınca sahip olduklarımı ve mutluluklarımın ne kadar çok olduğunu anladım. Bu böyle bir dizi yazıdan oluşur diyebilirim. Sizlerinde mutlu olma sebepleriniz mutlaka vardır.
Hadi herkes Mutluyum Çünkü paylaşımlarını yapsın :) Blog arkadaşlar blogunda diğer takipçilerim burada yorum yapabilirler. İnstagram üzerinden #mutluyumcunku etiketi ile de paylaşmanızı istesem nasıl olur :) Herkesin mutlu olduğu sebepleri bilmek isterim :)

8 yorum:

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Mutlu olman ne güzell. Hep mutlu ol. Hayat çok kısa :)

tavsiye sever dedi ki...

O değil de ben kiskandim haaa. Mutluysamda mutsuz oldum şimdi ;)) saka bir yana sukretmeyi bilirsek hep mutlu olacak tarafi görürüz. Herkes o kismi görmeyi başaramaz ama sen basarmissin. Aman maşallah diyelim. Agzinin tadi hic bozulmasin ve o güzel enerjinden bize de nasip olsun. Kocaman opuyorum.

Elmas Koçan dedi ki...

Mutlu olmak için hep uğraş veren ben çocuklarıma baktığımda mutluyum. Mutluyumcünkü görebiliyor, nefes alabiliyorum. Mutlu olmak kendi elinde.

Kelebek Etkisi dedi ki...

Çok güzel olmuş bende blogumdan hazırlayabilirim ama bilmiyorum senin kadar mutluluk sebebi bulabilirmiyim:))

kadriye dedi ki...

Bende mutluyum. Çünkü sağlıklıyım ,çocuklarım sevdiklerim sağlıklı ve birlikteyiz.mutluyum çünkü sukretmeyi bilenlerden olmuşum.Ya hiç bir şeyden mutlu olmayanlar dan olsaydım . Mutluyum çünkü kendi mutlulugumdan kendimi sorumlu olduğunu biliyorum.

Her Şeyden Konuşmalı dedi ki...

Böyle bir post görebildiğime nasıl sevindim bilemezsin. Genellikle depresif postlarla karşılaştığımdan olsa gerek. Oysa her şeye rağmen mutlu olabilmek, olan her şeyi pozitife çevirebilmek çok önemli. Ve mutluyum çünkü deyip onlarca madde sıralayabilmek dünyanın en güzel şeyi. Çok çok teşekkürler. Hep mutlu ol, çünkü yaşıyorsun, çünkü sevebiliyorsun. Sevgiler...

Büşra Bayram dedi ki...

mutluluk gibisi yok. Sanırım mutlu olmak için sebep aramayı bırakınca mutlu oluyoruz :)

Ciğdem Kesik dedi ki...

Süper bi yazı cnm. Sana katılıyorum ve senin izindeyim çünkü bende öyleyim. Hayata bir kere geliyoruz ve mutlu olmak gibisi yok. Kafama birşey takmıyorum gülüp geçiyorum 😄😄😄

Yorum Gönder