30 Ocak 2016

Bugün Bana Büyük Gün Kırık Şemsiye İle 2. Blogger Etkinliği

Bugün günlerdir çektiğim heyecanları gerçekleştireceğim gün :) İçim kıpır kıpır yerimde duramıyorum. Akşam hediyeleri arabaya yüklerken yine bir heyecandaydım. Durup durup mutluluktan tepindim. Koskoca 30 yaşında kadın çocuklar gibi tepindim vallahi arabanın başında :)
Sevdiğim dostlarımı bir araya topladım bugün ve hala heyecanım geçmiş değil. Biz beraber olduğumuz şu saatlerde sizlerde sosyal medyadan bizi takip edebilirsiniz. 

Çok hareketli kalbim hala küt küt atıyor. Geçmeyecek sanırsam. Tatlı bir heyecanın günü bugün benim için.
Öyle güzel bir etkinlik olsun dedim kendime hep. Bir daha bu kadar ara vermemem gerektiğini blogumla daha çok zaman geçirmem gerektiğini çok iyi anladım.
Sevdiğim dostlarım yalnız bırakmadılar. Her birinin yüzünün gülerken görmek ayrı bir heyecan daha katacak günüme. 
iyiki beraberiz şuan ve mutluyuz :)
Takipte kalın sonrası daha güzel olacak :)

2 yorum:

lifeof yasmina dedi ki...

İyi eğlenceler tatlım :)

Zeynep'in Tatlı Düşleri dedi ki...

Katilmayi cok istemistim kismet olmadi baska sefere isallah gunun tadini cikarin iyi eglenceler

Yorum Gönder