19 Ocak 2016

Bir Bebek Heyecanı Sardı Beni

9 ay bitiyor artık :)  Umarım bu hafta acele ederde gelir :) Nasıl bir heyecan nasıl bir içim içime sığmamazlık yaşıyorum anlatamam. Sanırım bu sefer hala olduğumu anlayacağım :)

İlk öğrendiğimde hayal gibi gelmişti. Ne yani şimdi 2.' mi olacak diye bir süre inanmamazlık ettim. Fakat günler geçipte son günlere yaklaşınca enteresan bir duygu yoğunluğu yaşıyorum. Ne zaman haber gelecek biz doğuma gidiyoruz denecek diye tetikle bekliyorum.
Hatta ve hatta hani dışarı çıkıp bu karda kışta bu kadar üşenmeme rağmen arabayı temizliyorum karlardan. Belki olurda telefon çalar geliyorum ben der diye :)
Evde her telefon çalışı geliyor mu yoksa heyecanını yaşatıyor. Minik bir bebek ne kadar güzel bişey.
Kızımız gelse artık :)
İlk hala olduğumu öğrendiğimde şehir dışındaydım pek bişey anlamamıştım. Sadece resimlerden gördüğüm bir yeğen olarak kaldı. Hoş sonrasında biraz yaramazlıklar yaparak bayağı bir ısındık birbirimize. :) Ama bu ikinci bambaşka bir his :) sanki ben doğuruyorum :)
Bu yıl bütün heyecanları birarada yaşıyorum sanırım. 2016 daha mı iyi gelecek bana ne :)
İçimde acayip duygu yoğunluğu var. Tuhaf bir heyecan. Dile de dökemiyorum. Gelsin artık sevelim demekten başka bişey gelmiyor elimden :) Her an haber gelecek minik kızımız geldi diyecekler diye tetikte beklemekten yoruldum :) Doğduğu an gidip görüp sevip kucağıma almak istiyorum. hatta o anlarda yanında olmak istiyorum.
Çok tuhaf bişey yaşıyorum. Dünyaya gelen her bebek anne baba için kıymetlidir ama bu yeğende bambaşka oluyor :) 
Sanırım bu yıl daha çok minik bebekle geçecek. Sağlıklı ve mutlu bir şekilde gelmesini beklemekten başka birşey yok elimde :)))
Acayip şekilde heyecanlıyım dile dökemiyorum içimdekileri affedin beni :)
Ama ilk yeğenimin de pabucunu dama atmış değilim. o bir kere ilk göz ağrısı. Her ne kadar anlayamamış olsamda çabuk büyüdü. 4 yaşında oluyor bu yıl. Birde dillendi. Bu kız çocukları gerçekten çabuk gelişiyor. İçim kıpır kıpır. Gelecek olan bir bebeği beklemek ne zor. hadi ben yeğen sahibi olacağım diye  bekliyorum ya anneye ne demeli. Sanırım eşsiz bir mutluluk yaşıyordur.
Gel artık miniğim bak ben çok heyecanlıyım ve bir an önce yaşayayım şu mutluluğu. Bu yıl çok sık bebek görebilirsiniz benden :)
 Hadi bakalım Allah izin verirse bir aksilik olmazsa bu hafta umarım gelecek :)

9 yorum:

sevdicann dedi ki...

Yeğen sevgisi bambaşka oluyor.

Gülşah'ın Sihirli Değneği dedi ki...

Şimdiden sağlıkla ve huzurla gelsin inşallah. Gözünüz aydın oldun halası :)

Sevgilerle

kadriye dedi ki...

Gözün aydın teyze olmak gibi olduğunu düşünüyorum çünkü hala olamayacağım:)))

NarÇelen dedi ki...

şimdiden gözünüz aydın diyeyim.
sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah miniği.
kim bilir annesi nasıl heyecanlıdır..

Her Şeyden Konuşmalı dedi ki...

Şimdiden gözün aydın olsun :) Sağlıkla mutlulukla uzun bir ömrü olsun.

İlke Ataş dedi ki...

Hayırlı olsun sağlıcakla gelsin, büyüsün.

Nail Art in Wonderland dedi ki...

Sağlıkla, mutlulukla, huzurla, şansıyla gelsin inşallah ^^

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkürler kızlar :)) heyecanım bitmiyor hazırlık halindeyim :)

Handan dedi ki...

Ne güzel bir heyecan :) Tez elden kavuşun hala yeğen :)

Yorum Gönder