7 Ocak 2016

Annagaspi BB Leke Gidermeye Yardımcı Kök Hücre Kremi

Bir çok BB krem kullanmış olmama rağmen belki de en memnun kaldıklarımın arasında olanlar biri de Annagaspi BB leke gidermeye yardımcı kök hücre kremi.
Alerjik bir cilde sahip olduğum için ürünleri seçerek kullanmam gerekiyor. Bu ürüne de başlangıçta ön yargıyla yaklaştım diyebilirim. Fakat bir gün baktımki sürekli kullandığım BB kremi değiştirme vakti gelmiş :) Çünkü uzun süre aynı ürünü kullandığımda da cildim farklı reaksiyonlar verebiliyor. 
önyargı ile yaklaştığım bu BB krem bu ara acayip favorim. Makyaj yapmasam bile mutlaka dışarı çıkarken sürüp öyle çıkıyorum.

Yeşil çay ve meyan kökü içeren bu BB krem ayrıca 39 SPF koruyucu özelliği ile E vitamini içeriyor. Yaşlanma karşıtı görevide gören Annagaspi BB leke gidermeye yardımcı kök hücre kremi uzun süre benimle olacak gibi :)
Muhteşem bir krem şiddetle tavsiye edebilirim.
Yapısı yoğun ve cilde sürüldüğünde cilt tonunu alıyor. Makyaj öncesi uygulandığından pürüzleri inanılmaz derecede kapatıyor. 

Makyaj ürünlerinizin arasında mutlaka olması gereken ürünlerden biri. Günlük kullanımda anti-aging etkisi ile yaşlanma belirtilerini yok edebiliyor :)
Yaş oldu 30 doğal olarak bu tarz ürünler kullanmaya başladım. Normalde cildime uyacak ürünleri hemen bulamam fakat bu markanın diğer ürünlerini de denemem gerektiği kanısına vardım :)
Annagaspi BB leke gidermeye yardımcı kök hücre kremini internet üzerinden satın alabilirsiniz. Bendeki ürün 15 ml olmasına rağmen öyle çabuk biten bir üründe değil :)
Gönül rahatlığıyla bu ürünü önerebilirim sizlere. Gerçekten memnun kalacağınızı umuyorum. Makyaj sevmeyenler içinde son derece kurtarıcı olacağından eminim.

2 yorum:

Kelebek Etkisi dedi ki...

Bende kullandım ve sevdim bu ürünü yakında yazısı gelecek ellerine sağlık:))

Farmasi Kayıt dedi ki...

Farmasinin BB Kreminide incelermisiniz. Yorumlarınızı bekliyor olacağım.

Yorum Gönder