27 Ocak 2016

2. Kez Blogger Etkinliği Düzenlemek

Ayrı bir heyecandayım. Çok az kaldı sadece 3 gün sonra Kırık Şemsiye 15 özel blog yazarı kadın ile beraber #ozgurlukkadinlabaslar etkinliği düzenliyor. Tuhaf bir heyecan gerçekten.
Bir önceki etkinliğimi yapalı 1,5 yıl oldu neredeyse ve ben 2. blogger etkinliğimi düzenliyorum. Kalbim yerinden çıkacak gibi. 2016 sanırım bana bu güzellikleri yapmak için geldi.
Organizasyon işini acayip seviyorum ve bu benim çok hoşuma gidiyor. 
Sürekli bir mail, telefon trafiği sürekli kapının çalınması ile gelen kargolar. Artık kargo çalışanları espri yapmaya başladı :)
Blogger etkinlikleri her zaman eğlenceli geçiyor benim için. Bu kadar zaman ara verip birden böyle bişeye koyulmak daha da bir başka heyecan.
Kırık Şemsiye, ismi bile başlangıçta komik gelebilir fakat nedense benim için özel :) Tabi ki blogumun adı olması ayrı bir özellik katıyor. 
Bu zamana kadar blogumun adının neden Kırık Şemsiye olduğu çok soruldu. Geçtiğimiz yıllarda bunu aslında blogunun adı nerden etkinliği yaparak açıklamıştım. Bir kez daha açıklamak istiyorum :)

Blog açmaya karar vermeden önce bir çok isim düşündüm. Beni yansıtsın dedim. Çünkü tek bir konuya bağlı değilim. uçuk kaçık yaşayan bir insanım. Tanıyanlar beni çok iyi bilir sürekli gülüp espri yaparım. Marjinal diyor çoğu ama ben kendimi öyle görmüyorum :)
Blogumun ismine gelince dediğim gibi blogu açmadan önce şu isimmi olsun bu isimmi olsun diye çok düşündüm. Bir gün işten çıktığımda yağmur yağıyordu. Metrobüs durağında kadının birinin şemsiyesi kırılmış onunla boğuşuyordu. O an bana çok komik geldi durum. Hemen kafamda şimşek çaktı. Hem beni yansıtsın hem de beni güldüren bu olay blog ismimin oluşmasına vesile olsun diye Kırık Şemsiye dedim. Kırık kelimesi aynı ben. Sanırım bir kaç tahtam noksan :))) Şemsiye' de o kadının yağmurda uğraştığı şemsiyeden geldi. Ortaya Kırık Şemsiye çıktı. Bu arada şemsiye benimle özdeşti.
Kırık Şemsiye 2. blogger etkinliği 30 ocak cumartesi günü olacak. Umarım davetli olan blog arkadaşımlarım etkinliğimden memnun kalabilirler.
Ben çok heyecanlıyım 3 gün sonra neler olacak takip etmeyi unutmayın :) 

17 yorum:

My Little Mascara dedi ki...

Etkinliğinde bulunacağım için çok heyecanlıyım umarım daha nice güzel etkinliklere ev sahipliği yaparsın canım :) Bu arada bir keresinde bende yolun ortasında şemsiyemle çok uğraştım şimdi blog hikayeni anlatınca aklıma geldi :))

İlke Ataş dedi ki...

Ay yazıyı okuyunca benim kalbim çarpmaya başladı. Umarım hava da güzel olur güzel bir gün geçiririz hep beraber, sevgiler.

Fatma Dogan dedi ki...

Merak ettiğim bir isimdi hakkaten özgeçmişini de böylece öğrendim,ay bende heycanlıyım kırık biri olarak :)

tokideki ses dedi ki...

Eminim çok güzel bir etkinlik olur. Zira ilk etkiliğini okumuş ve keşke bende İstanbul da olsa idim diye iç geçirmiştim. :) Sana kolay gelsin ve her şey gönlünce geçsin canım...

Nail Art in Wonderland dedi ki...

yanılmıyorsam kasım ayında duyurmuştun etkinlik düzenlemek istediğini ve birkaç kişiyi de yorum bırakanlardan seçeceğini söylemiştin. ben blogu açtığımdan iki yıl sonra ilk kez bir buluşmaya bu kadar yakın olduğumu düşünmüştüm :/ oradan kimseyi seçmedin sanırım. Ne yapalım, bizim takipçimiz az. Olsun ^^ biraz üzülmedim desem yalan olur ama iyi eğlencler dilerim. Umarım güzel geçer gününüz. Sevgiler

Esra Hanedan dedi ki...

Canım zaten o listeden seçtiklerimde mevcut bir sonraki etkinliğimde aklımdasın :)

Esra Hanedan dedi ki...

:) teşekkür ederim ilginiz için :) umarım bir gün İstanbula yolunuz düşer :)

Esra Hanedan dedi ki...

kırık işte ne olacak :))

Esra Hanedan dedi ki...

:) güzel olacak güzel :)

Esra Hanedan dedi ki...

sanırım herkesin bir anısı var şemsiyeyle :)

NERGİZ HÜRREM ARIKAN dedi ki...

Siz Buyukcekmece'de mi oturuyorsunuz.mekan seçimi çok güzel keyifli zaman geçireceğinize eminim. İyi eğlenceler cnm☺

Nail Art in Wonderland dedi ki...

Aa, harikasın sen ^^ Öpüyorum kocaman. Tekrar bol sohbetli, eğlenceli bir buluşma dilerim ^^

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

bende çok heyecanlıyımmm Esra. Eminim çoook güzel olacak
ctesi görüşmek üzere
sevgiler
www.safagindunyasi.com
http://www.bloggerlarpaylasiyor.com/

makyajlı kareler dedi ki...

çok çok çok güzel olacak canım az kaldı:)

Esra Hanedan dedi ki...

merhaba Nergizcim.. eski Büyükçekmeceli desek daha iyi olur :) çok özledim oraları :)

Esra Hanedan dedi ki...

olacak bebeğim olacak :)

Esra Hanedan dedi ki...

çok heyecanlıyım :)

Yorum Gönder