25 Aralık 2015

Üç Tutku : Kitap, Kahve, Çikolata

Geçtiğimiz haftasonu Üç Tutku Festivaline merakla gittim. Dünyada ilk kez yapılan kitap, kahve ve çikolata festivali Harbiye Askeri Müzede gerçekleştirildi.
Açıkçası memnun kalmadım. Çünkü görmek istediğimiz yayın evlerinin hiçbiri yoktu. Belkide ilk olduğu için acemiliklerine denk geldi.
Biletix' ten bilet alabiliyorsunuz fakat festival girişi de bilet satışı mevcut. 5 TL giriş ücreti ödedikten sonra festivale giriyorsunuz.










Kitap severlerinde memnun kalmayacağı bir festival olduğunu söyleyebilir. Bir tarafta pasta kek yapan bir ekip ürünlerini tanıtıyor, bir yanda çikolata ve kahveciler satış yapmaya uğraşıyor. Kitapların başında çok az insan. Sadece şöyle bir geçiyordum uğradım havası vardı. Birde hediyelik eşya satan bir grup vardı.
Kitap, kahve ve çikolata üçlüsünü bir araya getirmek isteyen festival maalesef gidilip zaman harcanacak bir festival olmadı. Belki seneye daha güzel ve farklı olabilir.Bol bol resim çekmeye çalıştım ama küçük ve dağınık duran tezgahlar kitapları silikleştirmişti.
Aynı gün pırlanta fuarı vardı Askeri müzede. Açıkçası orası daha çok kalabalıktı. oraya da girdim merak etmeyin. Normalde pek takı sevmem takmam da ama benim içimden pırlanta delisi çıktı :))
Çıldırdım resmen yüzükler kolyeler takılar. Meğer ben yıllarca içimde bana ait olmayan manyak takı hastası biriyle yaşıyormuşum :))
Gün güzeldi iyi dostlarla olunca eğlenecek çok şey buluyoruz. fakat üç tutku festivaline bir sonraki gidermiyim bilemiyorum. Sanırım en iyisi benim için fuarlar :)

2 yorum:

Nail Art in Wonderland dedi ki...

Ben de merak ediyordum, hatta yarın gidecektim ama hastalandığım için gidemeyeceğim gibi görünüyor. Daha önce gitmiş miydin hiç harbiyeye? Aslında orası zaten bir müze ve girişi ücretli. Ekstradan standlar olması hoş olur diye düşünmüştüm ben. Ama dediğin gibi ilk olduğu için ve bence yeterince reklamı yapılmadığı için acemiliklerine denk gelmiş ^^ Seneye bakarız tekrar ^^

Sena Dursun dedi ki...

Seneye daha güzelini yaparlar umarım, birde insanların kitaplara mesafeli durması zamanla belki değişir diye umut ediyorum

Yorum Gönder