16 Aralık 2015

Tunch Expo Fuarından Geçtim :)

Geçtiğimiz haftasonu hobi fuarına bizim kızlarla beraber baskın yaptım  :) Harika bir yerdi. Hobi severlerin mutlaka gidip görmesi gereken ve yeniliklerden haberdar olması için gidilebilecek yerlerden. Her sene bu tarihlerde düzenlenen Tuch Expo, yerli firmalardan katılımının çok olduğu ve özellikle örgü yapan kişiler için yeniliklerin sergilendiği ayrıca hobi edinmek için gidip görülebilecek en güzel fuar :)

Bir çok ürünü aynı anda hem görüp hem de uygulayabiliyorsunuz. Elişi konusunda kendine güvenen ve bu alanda bişeyler yapmak isteyen her kişi mutlaka bu fuara gitmeli.
Girişte koyulan vosvosa bayıldım :) durur muyum hemen fotosunu çektim. Çeşitli firmaların ipleri ile yaptıkları teşhir ürünlerde harikaydı. Özellikle gelinlik çok dikkatimi çekti. Hiç düşünmemiştim böyle bişeyi. Sanırım ben olsam gelinlik üzerindeki çiçekleri rengarenk yapardım :)

Tuch Expo, CNR fuar merkezinde dört gün sürüyor. İlk iki günü firmalara son iki günü ise halka açılıyor. Allah' tan tarh tuttuda gittik.
Bazı firmalarda satış varken bazısında da yoktu. İnternet üzerinden satın alınabileceği söyleniyor. Aslında alışveriş yapmaya değil tamamen merakımdan gittim. Ne yapıyorlarmış diye :)
Yeni ip modelleri, hobi malzemeleri, çeşitli boya ürünleri ve farklı tasarımlarda sunumda kullanılacak tüm ürünler bir aradaydı. Aslında fikir almak için en ideal yer. Kafanızın içerisinde şimşekler çakıyor :)





Bir sonraki hobi fuarı Tüyap Fuar Merkezinde. Sanırım oraya gideceğim. Eğer sizde gitmek isterseniz. online olarak davetiyenizi almayı unutmayın :)
Günün sonunda bir de eğlenceli bir video çektik :)


2 yorum:

Bir Delinin Pembe Defteri dedi ki...

hepsi birbirinden tatlış, iyi ki bol bol resim koymuşsun bizlere de:)))
Sevgiler...

Göz Sağlığı dedi ki...

Fuarın ikincisi 8-11 Aralık 2016 Tarihinde İstanbul Fuar Merkezi (İFM) de

Yorum Gönder