3 Aralık 2015

Silverdin Yara Kremi

Her zaman kozmetikte kullandığım ürünlerimden bahsediyorum ama bu sefer bir yara kreminden bahsetmek istedim. Bakmayın öyle yara kremi dediğime ben farklı amaçlar için kullanıyorum :) :)

Öncelikle Silverdin, yara ve yanık tedavisinde kullanılan bir krem. Bu kremi cildinizde oluşan yaralar için rahatlıkla kullanabilirsiniz. Özellikle yanık tedavisi için ilk tercih edilen ilaçlardan biri. Fakat ben bu kremi yüzümde oluşan sivilce ve aknelere kullanıyorum. Hani böyle geçmesi bir türlü sağlanamayan ve sürekli elinizin gittiği ve oynadığınız ardından iz bırakan sivilceler için. Bu durum hepimizin başına gelmiştir. Birde o sivilceyle oynayıp iz olmasına sebep olduğumuzda canımız sıkılır. İşte tam o sivilce ve aknelere uygulayacağınız kremlerden biri benim için Silverdin.
Yara ve yanık tedavisinde kullanıldığından sivilceli bölgeye uyguladığınızda önce sivilceyi kurutuyor kabuk halini alıyor. Kullanmaya devam ettiğinizde artık sivilceden eser kalmıyor :) İçeriğinde Gümüş Sülfadiazin olduğundan hücre yenilemesi sağlıyor. Bu sayede yara ya da yanıkların çok çabuk iyileşmesinde yardımcı oluyor. 
Benim cildim kuruya dönük bir cilt olduğundan yapısı oldukça hoşuma gitti. Akşam yatmadan önce uyguluyorum ve sabah kalktığımda sivilcem nispeten zayıflamış oluyor. Sıkıntı ve stresten dolayı çıkan o kocaman sivilcelerimin iyileşmesini çok çabuk sağlıyor. Birde yara şeklini almış sivilcelerinize rahatlıkla kullanabilirsiniz. Benim cildimde çok faydasını gördüm.
Yara ve yanıklarda da rahatlık kullanabileceğiniz bu kremi mutlaka evde bulundurun. Nerde ne zaman lazım olacağı belli olmuyor :) Reçete ile satıldığından doktora yazdırabilirsiniz. Kurtarıcı görevi görüyor :) bunu da yeni keşfettim hani :)

8 yorum:

gooogoook dedi ki...

Merhaba, ben de yanık için kullanmıştım, sivilce için de kullanılması güzel gerçekten:)

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

evet gerçekten başarılı bir krem bende oğlum için kullanıyorum yaralanmalara karşı bepantol da bu konuda iyi bir krem bilginiz olsun sağlıklı günler...

Bi Dolu Kozmetik dedi ki...

ben genelde yanık için kullanıyordum fakat sivilcelerime de deneyebilirim :)herkesi çekilişime de beklerim :)
http://bidolukozmetik.blogspot.com.tr/2015/12/bi-dolu-kozmetikte-ylbas-hediyesi.html

makyajlailgili dedi ki...

Ben yağlı olacagini dusunmustum sivilceleri kurutmasi cok enteresan faydali bilgi icin tesekkurler takibe aliyorum bende yeni bloguma beklerim

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

sudocreamden sonra silverdin bir de buna bakalım :D

Barış Ege'nin Annesi dedi ki...

Anestol kremle karıştırıp yanık bölgeye uygulandığında hemen rahatlattığı için evde mutlaka bulunduruyorum. Bu yönünü bilmiyordum. Denemek gerek :)

Bir Delinin Pembe Defteri dedi ki...

ben de bephanthol krem kullanıyorum. sıvımsı formulu olanlardan. çok faydalı bir değir alternatiftir.
Silverdin de başarılıdır keza..
Sevgilerimle...

esranimo dedi ki...

Benim de sürekli mutfakta özellikle yanıklar için kullandığım bir kremdi hatta tatile bile götürürüm. Sivilceler için de aklıma yazdım. Tavsiye için sağol. 😊

Yorum Gönder