9 Aralık 2015

Eyeko London Black Magic Maskara

Bu ara rimellerden yana sanırım yüzüm güldü :) Benim cildim ve gözlerim çok alerjik olduğundan her tür ürünü kullanamıyorum. son zamanlarda kullandığım 2. rimelimde Eyeko London Black Magic Mascara :)


Kirpiklerinizin tek tek durmasını istiyorsanız ve uzun süre dağılmadan durmasını istiyorsanız tercih etmeniz gereken en iyi rimellerden biri. Hatta yüzünüzü yıkadığınızda bile herhangi bir dağılma yapmıyor.Sanırım bir rimelde aranılan en iyi özelliklerden biri olsa gerek :)
Daha önce Eyeko marka herhangi bir ürün kullanmamıştım fakat bu rimeli kullanmaktan çok memnun kaldım.
Fırça darbeleri oldukça iyi. Hafif kıvrık fırça ile kolay sürüm sağlayabiliyorsunuz. Suya dayanıklı yapısı ile kullanabileceğiniz en iyi ve kullanışlı rimellerden biri.
Online bir çok alışveriş sitesinden Eyeko Rimeli bulabilirsiniz. Bence makyaj yapmaktan kaçınan kişilerin uzun süre kullanmak isteyecekleri bir rimel :)

2 yorum:

Zehra D. dedi ki...

Maskara kullanınca kirpiklerim gözlüğümün camına çarpıyor .Off ya.halbuki çok da severim :(

İlke Ataş dedi ki...

Eyeko'Yu bir ara markajıma almıştım ama unutmuş gitmişim. bu arada ürünün duruşundan önce göz kremi sandım, baktım baktım krem değilmiş :D

Yorum Gönder