4 Kasım 2015

Yeni Bir Dermokozmetik Alışveriş Sitesi Portakalrengi.com

Uzun süredir bahsetmek istediğim ama bir türlü fırsat bulamadığım dermokozmetik alışveriş sitesinden sizlere bahsetmek istiyorum. Açıkçası bu tarz sitelere çok fazla güvenim yoktur ama Portakalrengi.com alışveriş sitesine bayıldım. Neden mi? :)

Hem güvenilir hem de bir çok markanın bir arada olması ayrı bir güzellik. Güzelliğin güvenle buluşma noktası sloganıyla yola çıkarak bizlere bu imkanı sunmaları harika diyebilirim. Birbirinden farklı markaları bir araya getirip uygun fiyatla satışa sunmayı başarmışlar.
Ayrıca site adı bana çok sempatik geldi. Çünkü genelde hep kozmetik ile ilgili bu tarz alışveriş sitelerinde mutlaka bir kozmetik eklentisi koyuyorlardı ama Portakalrengi site adı çok hoş olmuş.
Saç bakımı, ağız ve diş bakımı, makyaj, vücut ve yüz bakımı için bir çok ürünü bir arada bulabilirsiniz. Çeşitli ürünlerde bazı dönemlerde uygulanan kampanyaları da kaçırmamak gerek sanırım. Çünkü sık sık girip bakıyorum. Özellikle yüz bakımı için kullanılan dermokozmetik ürünler normalde pahalı olduğundan onların sıkı bir takipçisi oldum :)  Yaş gidiyor bir yerden tutmak gerek :) 
Portakalrengi.com adresinden alışveriş yaptığınız da kargonuz da en geç iki gün içerisinde elinizde oluyor. ayrıca site içerisinde bulunan müşteri hizmetleri sayesinde aklınıza takılan tüm soruları sorabiliyorsunuz. Güvenilir bir şekilde kozmetik alışverişi yapabilir ve özellikle indirimlerden faydalanabilirsiniz.
Hadi bakalım doğru alışverişe :))))


1 yorum:

gooogoook dedi ki...

Yeni şeyler keşfetmek her zaman keyifli oluyor, teşekkürler.

Yorum Gönder