10 Kasım 2015

URBAN CARE NATURAL’S : SIVI SAÇ KREMİ

Urban care natural’s sıvı saç kremi gratis alışverişim sırasında kuzenimin zoruyla aldığım bir ürün oldu. Pek içim atarak almadım doğrusu ama kuzenim yanan saçlarını bu ürünle kurtardığını söyleyince dayanamadım. 

Şimdi iyiki almışım diyorum gerçekten kırıklar için etkili bir ürün duş sonrası saçlarımın nemini aldıktan sonra 6 7 kere sıkıp saçımı tarıyorum, hem kolay açılıyor hemde hafif bir yumuşaklık veriyor. Saç diplerine uygulamamaya dikkat etsemde spreyli olduğu için pek münkün olmuyor tabi buda çok olmasa da yağlanmayı arttırıyor ama yine de buna değer. 
Kokusuna gelince de pek içimi açtığı söylenemez çikolata mı desem yanık karamel mi desem tuhaf bir kokusu var.Saçimda pek kırık olmadığı için tekrar alırmıyım yeni ürünlere mi fırsat veririm bilmiyorum ayrıca  7 TL gibi bir fiyata almıştım.

2 yorum:

Guzellik Hikayesi dedi ki...

Dediğin gibi yanık karamel falan kokuyorsa ben kesinlikle kullanamam. Koku hassasiyeti olanlar için kötü bir durum olmuş.

Nail Art in Wonderland dedi ki...

Ben bunun pembesini aldım çok tavsiye edilince. Am o da şurup gibi kokuyor ve diplere sıkmasam bile daha hızlı yağlandırıyor :( benden geçerli notu alamadı :/

Yorum Gönder