25 Kasım 2015

TangoJean ile #dansözgürleştirir

Geçtiğimiz cumartesi blogger arkadaşlarımla güzel bir etkinlikteydik. Ben yine acayip eğlendim. Tango yapabildim :)) Kendime bile inanamadım :) O kadar zevkli ve o kadar eğlenceli ki sanırım ilk fırsatta Tango derslerine başlayacağım.
Öncelikle TangoJean sahibi İrfan Beye tangonun bu kadar kolay ve zevkli bir dans olduğunu göstermesinden dolayı çok teşekkür ediyorum. İrfan Bey bizlere klasik bilinen klişeleşmiş tangonun dışında aslında tangonun klişelerden uzak olduğunu göstermiş olması benim bu dansı sevmeme sebep oldu diyebilirim. Normalde hep gördüğümüz tango dışında tamamen kendimizin yönettiği bir dans olması benim tangoyu sevmeme sebep oldu.
Herkes genelde tangonun belli figürleri olduğunu düşünüyor ama maalesef öyle belli bir figürle işlemiyor.

Etkinliğimize önce bir brunch ile başladık. Daha sonrasında blogger arkadaşlarımla beraber İrfan Beyin bize tango hakkında genel bilgiler vermesiyle beraber tangoyu sevmemiz için bizlere bir kaç hareket yaptırdı. Orda da yine kendimi belli ettim hani :) Model olup önce arkadaşlara gösterip sonrasında onlar yaptı :) Ben tangonun bu kadar zevkli bir dans olduğunu hiç düşünmemiştir. Hep böyle sıkıcı ağzında gülü olan bacak atan kadın ve ihtirasla bakan erkek şeklinde beynimin bir köşesine yerleştirmiştim. Ama kesinlikle öyle bir şey olmadığını İrfan Bey bizlere gösterdi :) Veee günün sonuna doğru güzel bir tango ile Azra hoca ve İrfan Bey bizlere tango yaptılar :) ama ben henüz videoyu hazırlayamadım en kısa sürede youtube ekleyeceğim ne kadar eğlendiğimi İnstagramda an be an paylaşmıştım  :)

TangoJean, aslında eski bir mekan Taksim' de bulunuyor. Tango öğrenmek isteyenler için gerçekten tercih edilebilecek en doğru adres. Çünkü tangonun ne kadar doğal olduğunu anlıyorsunuz.
#dansözgürleştirir dendiğinde gerçekten ilk başvuracağınız yerlerden biri.
Ben çok eğlendim ve en kısa sürede sanırım derslere başlamak isteyeceğim. Detaylı bilgi için ziyaret edebileceğiniz sosyal medya hesaplarını takip edebilirsiniz. Ayrıca İrfan Bey ile mutlaka tanışmalısınız.Çünkü gerçekten tangonun en doğal halini sizlere sunuyor. Günün sonu :)

TangoJean bizlere eğlenceli ve tangoyu sevdiren bir gün sunduğunuz için tekrar sonsuz teşekkürler :)



6 yorum:

İlke Ataş dedi ki...

Hep dans kursuna gitmek istemişimdir, ama hiç vaktim şansım olmadı. Belki başka bir hayatta dansçı bile oluruz :))) ^;^

pudra şekeriM mehtap dedi ki...

bayılırım dansa ve dans edenlere...

Dilek Eren dedi ki...

TangoJean'i hep duymuştum ama incelememiştim. Tangoya karşı hislerim seninkiler gibiydi. Salsa ya da halk oyunları gibi hareketli danslar daha sıcak gelmiştir bana. Ama şimdi alıcı gözle baktım da çok eğlenceli görünüyor :)

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

özgüven ve yetenek işi herkes yapamaz

Sürpriz Misafir dedi ki...

Ben de tangoyu hiç denemedim.Çok yavaş bir dans olduğunu düşünmüşümdür hep. Salsa ve baçhata yapıyorum ben. Geçtiğimiz yıl da halk oyunları ile ilgilenmiştim. Ama merak ettim doğrusu;)

sema köroğlu dedi ki...

İzledim videonu tangoda da harikasın Beceremediğin hic birşeyi görmedim ki zaten :)

Yorum Gönder