14 Kasım 2015

Etkinlik Düzenleyelim Ama Kimler Bizimle

Selam Millet;
Çooook uzun zaman oldu şöyle bir araya gelmeyeli :)
Daha önce kendi düzenlediğim bir blogger etkinliğim olmuştu son zamanlarda yine bir telaş içindeyim  sürprizler sürprizler şeklinde :) 
Bir önceki etkinliğime Buradan bakabilirsiniz :))

Bir blogger etkinliği daha düzenlemek istiyorum fakat bunu 2016 yılının başlarında düşünüyorum. Yeni yılın ilk etkinliği olsun diye :)
Ayrıca bu sefer bilindik blog arkadaşlarımdan tutunda çok yeni blogger arkadaşlara da yer vermek istiyorum. Öncelikle belirtmek isterim ki bu yazımın altına etkinliğimde yer almak isteyen Blogger arkadaşlar blog isimlerini paylaşırlarsa uygun gördüğüm arkadaşlara zaten davet maili atacağım. Davetimde sadece 5 blogger arkadaşı bu yorumlardan seçeceğim. 
Daha önce blogger etkinliğine katılmamış 
Takipçileri çoğunlukta olan
İstanbul içi ulaşımda problemi olmayacak olan arkadaşlardan 5 kişiyi bu şekilde belirlemek istiyorum.
Ben etkinliğe hazırlanıyorum sürprizlerle dolu bir yıl olması dileğiyle hadi bakalım etkinliğe :))

13 yorum:

Derya Su dedi ki...

Merhabalar, ben İstanbul'danım zaten katılmak sizlerle tanışmak isterim :)

Sena Dursun dedi ki...

Selam, Ankara'da yaşıyorum ama İstanbul'a gelmem sorun olmaz :) tanışmayı isterim.
Sevgiler
http://nypdsena.blogspot.com.tr/

Nail Art in Wonderland dedi ki...

Ben çok isterim katılmayı, tanışmayı :)

nailartinwonderland.blogspot.com

yıldız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeynep'in Tatlı Düşleri dedi ki...

Merhaba daha bu konu ile ilgili bir bloggerin sitemi basligi altinda yeni bir yazi yazmistim okursan cok sevinirim istanbulda yasiyorum ben de katilmayi cok isterim tesekkurler

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

yaz mevsimi olsa uçağa atlar gelirdim ama şu zamanlar pek müsait değilim :( tabi seçermiydiniz o da var gerçi daha yeniyim ama olsun bu arada instagram da bir çekiliş başlattım sizi de beklerim :D
https://www.instagram.com/kozmetikpsikolojisi/

İlke Ataş dedi ki...

İzmir'den İstanbul'a taşınmışken sanırım sizlerle tanışmak güzel olur, geçen sene ki organizasyonu sosyal medya dan az çok anımsıyorum. Çok güzel kareler vardı. Şimdiden katılabilecek herkese bol eğlenceler.

www.ilkeee.com

NERGİZ HÜRREM ARIKAN dedi ki...

Izmir'den Istanbul'a yeni geldim sizlerle tanismayi çok isterim.Ordaki paylasimlarin kendi açımdan çok onemli olacağını düşünüyorum

ilknurundünyası dedi ki...

İlk yaptığın etkinliğinde birlikteydik canım. Yağmurlu bir gündü:)) Güzel bir planlama ile güzel sürprizler hazırlamıştın..Aynı güzellikleri tekrar yaşamak isterim seninle:))

Yeni Gelin Yeni Hayat dedi ki...

ah katılmak çok isterdim ama 2016 yılı başlarında karnım burnumdan alnımın hizasına çıkmış olabilir, belki de karnım inmiş ama elimde bir bebe olmuş olabilir :)

etkinliğinizde kolaylıklar diliyorum...

yenihayatımın ilkgünü dedi ki...

Merhabalar İstanbul'da yaşıyorum. Bir önceki etkinliğinizde oğluma hamileydim. Şuan kendisi kucağımda 3,5 aylık. Gelmeyi ve tanışmayı çok isterim. Hem oğlumun hemde benim katıldığımız ilk etkinlik olarak bize de anı olur. Sevgiler

http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/
yenihayatiminilkgunu@gmail.com

NarÇelen dedi ki...

hep istanbullu bloggerlar düzenliyor böyle etkinlikleri. çok kıskanıyorum :((

Nail Art in Wonderland dedi ki...

Ne zaman belli olacak acaba bu etkinliğe kimlerin davet edileceği? :) Merak içinde heyecanla bekliyorum ^^ Sevgilerimle..

Yorum Gönder