28 Kasım 2015

Essence Lash Princess Maskara

İşte benim favori rimelim!   


Essence ürünleri hem uygun olması hemde hayvanlar üzerinde deney yapmaması sebebi ile şu sıralar ilgi odağım halinde.Dudak kalemleri,ojeler,parlatıcı vb. satın aldığım tüm ürünler harika çıkınca birde rimeli denemek istedim zaten çok hoş bir ambalaja sahip beni al diye bağırıyor 
Lash Princess maskara ilk açtığınızda diğer rimeller gibi sıvı bir halde olmuyor tam kullanmaya uygun halde orta kıvamlı ve kullanmaya hazır oluyor. 

Diğer maskaralar gibi açıp kıvam alması için bir hafta beklemenize gerek kalmıyor. Kavisli ve kıl bir 
fırçaya sahip eğer kavisli kısmı tam kirpiklerinize denk getirip uygularsanız güzel sonuçlar elde 
edebilirsiniz.

Ben her rimeli olduğu gibi bu rimelimide 2 kat uyguluyorum her hangi bir dökülme yada akma 
yapmadı bende fazlasıylada dolgunluk verdi. Rahatlıkla tekrar alıcağım favori ürünlerim arasına girdi diyebilirim. Gratis alışverişimde 12 tl’ye almıştım. Denemenizi tavsiye ederim şimdiden :)

5 yorum:

tokideki ses dedi ki...

Kullandığım rimelim bitmişti. Bende yeni bir rimel arayışında ikeudun bu rimele şans vermedüşünüyorum. ;)Sevgiler

BaL'ın Kokusu dedi ki...

indirimde bunu aramış bulamamış yerine bir sürü farklı ürün almıştım :) Baklaım onlar nasıl çıkacak :) Teşekkürler:)

Şirin Kanatlar dedi ki...

Essence genel olarak rimellerde çok başarılı :)

EcemYazıcı Makyajformulleri dedi ki...

aklıma yazdım bu mascarayı tamda yeni maskara arayısıncayken güzel oldu bu yazı :)

Sena Dursun dedi ki...

Herkesin sevdiği bir maskara :)

Yorum Gönder