3 Ekim 2015

Minik Kızımıza Battaniye

Bundan beş ay önce haberini aldığımız minik kızımıza hazırlıklar başladı. Evde herkesin elinde tığ ya da şiş hiç durmadan örgü modundayız :)
Severek yaptığım ve çok hoşuma giden modelden de bir battaniye yaptım. Daha önce Derya Baykal programında gördüğüm örnekten kendi yatağıma da yapıyorum ama biraz büyük olduğundan henüz bitmedi ama bu arada bebeğimize çalışmalara devam ediyoruz :)

Kendime yaparken bebeğimize de bir tane yapmaktan geri kalmadım hani :) Sanırım örgüler içinde doğacak :)

Çok kısa tutacağım bu yazımı bakalım siz beğenecek misiniz ? hatta örgü ile ilgilenen arkadaşlar var ise bebek battaniye, yelek yada farklı örgü modellerinin linkini bırakırsa çok memnun olurum :)

5 yorum:

tokideki ses dedi ki...

Çok güzel olmuş benim blogumda bebek yeleği, patigi ve çeşit çeşit şapka modelleri yapılışı ile birlikte var. Istersen bir bak yorumu telden yaptığım için link bırakamiyorum . Sen blogumda örgü bölümüne girince tüm paylaştığım orguleri görürsün. Sevgiler bakimlianneler3.blogspot.com

acemi blogger dedi ki...

Hayırlı olsun. Rabbim tamamına erdirsin. Battaniyede çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

flower dedi ki...

Hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Battaniye de çok güzel olmuş iyi günler de sağlıkla kullanın

Persephone dedi ki...

Hayırlı olsun... Allah analı babalı büyütsün... Battaniye çok güzel, emeğinize sağlık... Sevgiler...

Battaniye dedi ki...

Emeğinize sağlık battaniyeler çok güzelmiş

Yorum Gönder