19 Eylül 2015

Hobievi.com ile Büyüklere Boyama Kitaplarına Devam

Uzun süredir buralarda değilim ama yinede çalışmalara devam :)
Büyüklere boyama kitaplarına ilgim olduğunu ve boyadığım bir kaç kitabı burada sizlerle paylaşmıştım. Yine bir boyama kitabı ve boyalarımı temin ettiğim kırtasiyeye dair herşeyi bulabileceğiniz bir siteden bahsetmek istiyorum.
Bu sefer kitaplarım FABooks. Büyüklere boyama kitapları bakımından oldukça farklı çeşitlere sahip. Özellikle Mistik Mandala çok değişik geldi bana. Henüz tam bitmiş boyamalarım yok. Bu yüzden boyadıklarımı sonra tekrardan paylaşmayı düşünüyorum.
Boyama kitaplarımda kullandığım boyalarım çok merak ediliyor. Monami ile ilgili çalışmalarımıda sizlerle paylaşmıştım. Monami benim çocukluğumun boyaları ve çeşit olarak çok fazla seçeneği mevcut.

Bu sefer bir değişiklik yapıp Hobievi web sitesinden beğendiğim boya çeşitlerini aldım. Özellikle simliler boyama kitaplarında çok fazla efekt yapmamıza yardımcı oluyor.
Bayram dönüşü okulların açılacağından herkes uygun fiyatta boya ve boya çeşitlerini çocuklarınada almak isteyebilir.

Hobievi hem hızlı kargosu hemde hizmet kalitesi ile tercih edeceğiniz en iyi kırtasiye sitelerinden biri haline gelebilir. Hobievi.com' da ayrıca sadece kırtasiye ürünleri yok. Bir çok hobi malzemesini de barındırıyor. Bir sonraki alışverişim sanırım puzzlelardan yana olacak :)
Her hobiye hitap eden Hobievi, gerçekten farklı çeşitleri de bulunduruyor. Ben boyama kitaplarıyla vakit geçirdiğim için diğer ürünlerine fırsat bulamamıştım. Fakat en kısa sürede diğer ürünlerini de satın alacağım :)
Boya grubundaki çeşitlerinde kaybolma ihtimaliniz çok fazla. Birbirinden farklı boya gruplarına yer veriyor. 
Hobievi, hobisi olan herkes için en ideal internet alışveriş sitelerinden biri. Bu yüzden hobi sahibi olan herkes mutlaka bir kez de olsa alışveriş yapmalı. Müşteri hizmetlerinin ilgi ve alakası ile son derece memnun kalacağınızdan eminim.
Çocuklar içinde bir çok hobi malzemeleri mevcut. Hazır okullar açılacakken yıl içerisinde derslerden fırsat bulduğunda çocuğunuzla zaman geçireceğiniz hobiler edinebilirsiniz. 
Hobisi olan herkes için mutlaka Hobievi.com adresini ziyaret etmenizi tavsiye ederim.
İyi Hobiler Herkese:))

2 yorum:

EcemYazıcı Makyajformulleri dedi ki...

bu boyama kitaplarını da boyamak ayrı bir zevk olsada sabır işi gerçekten :)

Ebrar Yıldırım dedi ki...

yaşasın boyama çılgınlığı.. :)

Yorum Gönder