2 Eylül 2015

Farklı Hediyelerle Sevdiklerinizi Şaşırtın - www.1a1e.com

Bu ay sürekli alışveriş yapan bir insan haline geldim. Yine kişiye özel hediyeler dikkatimi çekiyor. Günlük hayatta kullandığım eşyalarımı biraz daha kişisel hale getirmek istedim. Telefonum ve diğer kişisel olarak kullandığım eşyalarımı kendime özel yaptırmak istedim.

1a1e hediye sitesinde en çok dikkatimi çeken sihir telefon kapları oldu. Sihirli bardak sonrası birde sihirli telefon kabı çok ilginç geldi. Sıcak ortamda istenilen fotoğraf oluyor soğuk ortamda ise resim görünmüyor. İki farklı telefon kabı kullanıyormuş havası oluyor :) Kendi tasarladığınız ürünler ile tamamen kişisel eşyalarınızın olmasını sağlayabilirsiniz. Nedense seviyorum işte kişisel hediyeleri.Adımın yada resmimin olduğu her hediye benim için özel :)))
1a1e - sen tasarla sitesinde sadece telefon kılıfı ya da kendime sipariş ettiğim ürünler yok. Çok geniş bir yelpazeye sahip olan bu sitede mutlaka kendiniz içinde bişeyler bulacaksınız. Farklı ve ilginç ürünlerinde yer alıyor olması .Bir sonraki siparişimin neler olduğunu bile kendimce kafamda kurdum. Yine bir alışveriş çılgınlığı moduma geçeceğim :)
Özel tasarımlar ile kendinizi tüm eşyalarınız da yansıtabilirsiniz. Böylelikle kendinize kullandığınız da ne kadar özel olduğunuzu hissettirmiş olursunuz.

Fiyat bakımından da oldukça uygun bir site. Diğer alışveriş yaptığım siteler gibi hem uygun hemde çok hızlı. 1a1e alışveriş sitesinin farkı bana göre çok farklı hediyelerin yer alması. Bir de matbaa ile ilgili yaptırmak istediğiniz her türlü ürüne ulaşabiliyorsunuz. Kargo da bir o kadar hızlı :) Hem uygun fiyat hem de hızlı kargo ile sizlerinde tercih edebileceği bir alışveriş sitesi. Ayrıca müşterileri ile ilgilenmeleri de gerçekten başarılı. Sen tasarla bölümünde tasarladığınız resimlerin onayını alabilmek için bile iletişime geçiyorlar.
Yeni bir alışveriş çılgınlığım ile görüşmek üzere Canlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder