5 Ağustos 2015

Siz Tasarlayın Hediyeniz Kapınıza Gelsin

Son yıllarda sürekli kişiye özel hediyelerin moda olduğunu biliyoruz. Bunlardan bir taneside Tasarladım Geldi internet alışveriş sitesi.
Bir çok farklı ürünü bir arada bulabileceğiniz ve sevdiklerinize size özel tasarımlar yaratarak her daim sevdiklerinizin yanında olabilirsiniz. Tasarladım Geldi web sitesinde çakmaktan kupaya, yastıktan masa saatlerine, kolyelerden telefon kapaklarına kadar bol çeşitin bulunduğunu görebilirsiniz. Ben her zaman sade olmayı tercih edenlerden olduğum için şık ve sade bir kupa alışverişi yaptım. Fiyat olarak bir çok siteden daha uygun olduğunu ve hızlı kargo ile ertesi gün elimde oluşu hoşuma gitti. Ayrıca kargo ücretsiz ve bu sayede istediğiniz ürünü kargo bedeli ödemeden sahip olabiliyorsunuz.
özellikle duvar saatleri yeni evli çiftlere hediye edilecek en güzel hediyelerden biri olsa gerek. Ben farklı hediyeleri sevdiklerime vermekten mutluluk duyuyorum. Bu yüzden genelde kişiye özel hediyeleri tercih ediyorum. Gerek isme özel olsun gerekse bir görseli ile süslendirerek kişinin kendini değerli görmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca en çok zorlanılan şeydir bir erkeğe hediye almak. Klasik hediyelerin dışına çıkarak sürprizlerle dolu kişiye özel hediye paketleri hazırlayabilirsiniz.
Dikkat çekecek diğer hediye grubu ise bence t-shirtler. Farklı modelleri kullanarak kendi tarzınızı yaratarak aslında kendinize bile hediye alabilirsiniz. 
Çalışanlar içinde kişiye özel hediyelerin tercih edilmesi farklı bir hediye türü olabilir.
Ben kupamı sade ve kendime hediye olsun diye istedim. Ertesi gün kargoyla elime ulaştı. Bu beni çok memnun etti.

Tasarladım Geldi web sitesini ve facebook sayfasını da takip ederseniz yeniliklerden ilk siz haberdar olabilirsiniz.Hediye almak için çok fazla mağaza mağaza dolaşmanıza gerek yok. tasarladım Geldi tam internetten alışveriş yapanlar için ideal bir site. Kişiye özel hediyeler dostlarınız ve sevdikleriniz için son derece dikkat çekici olacaktır :) Hediyeni kendin yarat düşüncesi ile sevdikleriniz için küçük sürprizler hazırlama vakti geldi sanırım :))
Sadece özel günler için değil her daim sevdiklerinizi hatırlamak için bu küçük hediyelere uygun fiyat ile sahip olabilirsiniz. Hadi bakalım durmak yok doğru alışverişe :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder