17 Ağustos 2015

Otantik Bir Kahve Keyfi - www.hediyehome.com

Kim Türk kahvesini sevmezki. Ben günde mutlaka bir ya da iki kez  Türk kahvesi içenlerdenim. Bir de yanında çikolata varsa değmeyin keyfime. Kahve keyfi bambaşka bir keyfi. Süslü kahve fincanları, tadımlık ikramlar, zevkli bir sunum. Bunların hepsi bir başka güzel. Özellikle kahve için gittiğim mekanlarda ayrıdır. nedense oralar da kahve içmeyi çok severim. Yaptıkları tattanmıdır yoksa sürekli gittiğim yer olmasından mıdır bilemedim :)
Bu sefer evde kendime bir kahve keyfi yaptım. Geçtiğimiz günlerde hem uygun fiyat hem de hızlı kargosu ile alışveriş yaptığım Hediye Home sitesinden gelen kahve takımımda kahvemi yudumladım. Otantik ürün grubunun arasında harika seçenekler mevcut. Fakat kahve keyfi ayrıdır her zaman. Ona göre bir set tercih etmiştim. Tabiki tek alışverişle kalır mıyım. Girmişken bir çok şeyi de sepete attım :))))

Lale motifli bu kahve setimin içerinde tepsi, su bardağı, lokumluk ve görüldüğü gibi kapaklı kahve fincanları ve altlıkları mevcut. set içerisinden yer alan bu ürünler iki kişilik kahve severlere özel. Genellikle özel kişiler için bu setler de kahve yapılıp içilme zevki farklı olabilir ama ben ev içerisin de ailemle içmeyi tercih ettim.
eğer yeni evli bir çift arkadaşınız varsa çok özel bir hediye olabilir bu set. benim aklıma ilk gelen o oldu :) Bu hediye kahve seti insana kendini özel hissettiriyor. Fakat Osmanlılar da biliyormuş hani kahvenin bir keyif olduğunu :)

Osmanlı motifleri ve işlemeciliği ile yapılan bu kahve setine uygun fiyatla benim gibi Hediye Home sitesinden alabilirsiniz. Dediğim gibi özellikle hediye için çok uygun. Aldığım diğer setlerimi de yakında paylaşacağım. Hepsi birbirinden güzel :)
Ben çok sevdim Hediye Home Otantik ürünleri kendi imalatı olduğundan uygun fiyatlı. Ayrıca kargo konusunda gerçekten çok hızlılar. Birde ilgi ve alakaları konusunda hassaslar. Bir önce alışverişimde olduğu gibi biraz fazla irdeledim :) Benimle birebir ilgilenip ne istediğimi neden istediğimi tek tek dinlediler sağolsunlar. Fazla kaprisli alışverişsever mi oldum acaba ben. bu aralar sürekli alışveriş peşindeyim. Neyse ki şimdiye kadar aksi bişeyle karşılaşmadım nedense şanslıyım da sanırım :)

Neyse arkadaşlar çok uzatmıyım. Hediye Home gösterdiğiniz ilgiye ve bu güzel hediyelikleri bu kadar uygun fiyatla bize sunduğunuz için teşekkürler. En kısa zaman da tekrar alışveriş yapmak için görüşmek üzere.

3 yorum:

yasemin daran dedi ki...

off cnm çekti gece gece :)
sunumda harikaymış

Şeniz Akgündüz dedi ki...

Öncelikle güle güle kullanın.Ferah kahveleriniz olsun.
İnternet alışverişlerin bir tek Markofaniden yapıyorum. O da ince eleyip sık dokuyarak. Elimle hissetmediğim şeyleri almakta zorlanıyorum. :)
Tavsiye ettiğiniz siteye bakayım.
Sevgiler

Ela BellaWorld dedi ki...

Cok guzel duruyor, insanin cani kahve cekiyor :)

www.elabellaworld.com

Yorum Gönder