9 Ağustos 2015

İncirin Sevilecek Hali - Yingari

Herkes çikolata sever. Sevmeyen çok nadir. Özellikle ben çikolata severler ve çikolata tadımcısı olarak bayılıyorum. Tam bir çikolata canavarıyım diyebilirim. Kahve çikolata vazgeçilmezlerimin arasında. Fakat farklı tatlara da ilgim yok değil. Çikolatanın kullanıldığı herşey benim ilgi alanım :)
Bu sefer farklı bir lezzet denemenin mutluluğuyla yazımı yazıyorum. Evet incir ve çikolata. Daha önce denediniz mi bilmiyorum ama incire çikolata bu kadar yakıştırılır. İncir zaten çok tatlı bir meyve.tazesi de kurusu da her zaman sevdiğim meyveler arasında ama içindeki çekirdeklerden çoğu kişide rahatsız olur.

Yingari, öyle bir tat yapmışki ilk kez incir ve çikolatayı bir arada denedim. Eşsiz bir lezzet olmuş. merakımdan dolayı almak istedim. Aldığıma pişman olmadığım bir lezzet. Ayrıca misafirlerinize ikramda bulunabileceğiniz farklı bir lezzete sahip. İçi dolu incirler ve üzeri çikolata süslemeli. İncirlerin içerisinde sanırım ceviz ve fıstık ezmesi bulunuyor. Bu dolgunun henüz ne olduğunu çözemedim :) Üzerinde ki çikolatanın eşsiz tadı ve incir birleşince çok hoş bir tat oluyor. Hemde sandığınız gibi çok tatlı değil. yedikçe yiyesiniz geliyor. Aydın şehrimiz inciriyle meşhur ve burada yetiştirilen incirler farklı bir damak tadı oluşturmak için toplanıp hazırlanıyor.Lezzeti açısından herkesin sevebileceği bir yiyecek. özellikle kahve yanında farklı sunumlar yapmak isteyenlere şiddetle önerebilirim :)

Yingari, bu konuda gerçekten çok ciddi çalışıyor. En kaliteli incir ve çikolatayı buluşturuyor. Görüldüğü gibi aslında misafirliğe giderken bile ev sahibine götürebileceğiniz bir lezzet. Ambalaj olarakta kaliteden ödün vermemişler. Kuru incirin bu şekilde servisi her zaman ilgi çekici olabilir. İncire yeni bir soluk desek sanırım daha doğru olur. Ben bu tada bayıldım. Sanırım bir süre hayatımda olacaklar :) çünkü tatlı ihtiyacım olduğunda hem sağlıklı hemde istediğim bir damak tadı.

Sizlerin de bu lezzeti mutlaka denemenizi öneririm. Pişman olmayacaksınız. Gerçekten başarılı :)
Yingari de .eşit çok fazla. Dilediğiniz gibi seçim yapabilirsiniz. El yapımı çikolatanın da zevkine varabilirsiniz. Denemek için durmayın derim.Çok leziz ve farklı bir tat ile tanışmanızda fayda var. 

4 yorum:

yasemin daran dedi ki...

canm çekti çok güzel görünüyor. deneyimlemekte fayda var denk gelirsem mutlaka tadacağım :)

Rana Koyuncu dedi ki...

OFFF süper görünüyor hemen ben de sipariş vereceğim.... afiyet olsun

Rana Koyuncu dedi ki...

sizi takib ediyorum ben de bloğuma bekliyorum http://rnkync.blogspot.com.tr/

Renklii Mutfak dedi ki...

Cok degisik bir lezzet oldugunu dusundum, denemek gerek :)

Yorum Gönder