11 Ağustos 2015

Bir Ayrıcalığınız da Hediyelerinizde Olsun - www.magichediye.com

Bu aralar hediye alıp vermeyi sanırım çok seviyorum. Sürekli bir alışveriş çılgınlığı :) Kişisel hediyelere karşı her zaman ilgim olmuştur. Kendimi özel hissettirdiğini düşünüyorum ve karşımda ki insanlara da hediye seçerken isimlerini ya da fotoğraflarını kullanmaya bayılıyorum.
yine bir alışveriş hastalığı haline gelen ve alışveriş yapmaktan keyif aldığım bir web sitesinden sizlere bahsetmek istiyorum. gerçekten kendinizi ve sevdiklerinizi özel hissetmek, hissettirmek adına tercih edeceğiniz bir internet alışveriş sitesi.
Magic Hediye, aynı adı gibi sihirli hediyeler  :) Benim aslında en çok dikkatimi çeken aşk defterleriydi. Düşünsenize sevdiğiniz ile karalama yaptığınız kocaman bir defteriniz var. Ben sanırım sürekli yazardım Ona kızdığım da, sevdiğim de , özlediğim de :))) Duygularımı ifade etmeyi seviyorum :)
Bunun  dışında enteresan ürünleri de bir arada bulma imkanınız var. Mesela yine yastıklar çok ilgimi çekti. ilerde evimin her köşesi sanırım bu yastıklarla dolacaktır :)
Ben tercihlerimi biraz daha sade ve kullanılabilir şeylerden yaptım. kartvizitlik olarak seçtiğim bu hediyemde aslında isim yazılıyor. yazının düzenine bayıldım. İki taraflı olması da kullanım açısından kolaylık. Kar küreme gelince onda istediğiniz resmi koyabiliyorsunuz. ister sevdiğinizin isterse kendinizin. Ben biraz daha genel bir şey tercih ettim.



Magic Hediye, aslında baktığımız da diğer internet alışveriş sitelerinden farkı yok gibi zannediyorsunuz. Fakat müşteri hizmetlerinde ki ilgi ve alaka diğer siteleri geri de bırakır. Çünkü normal de alışveriş yaparken müşteri hizmetleri çok fazla önemsemiyor müşteriyi. Bazı siteler de birebir yaşadım bunu. Fakat Magic Hediye ekibi bu yargılarımı tamamen sildi diyebilirim. sizinle birebir olarak ne istediğinizi ve nasıl daha iyi olabileceği konusunda da yardımcı oluyor. Fiyat açısından da oldukça diğer sitelere göre çok uygun. sanırım bu internet alışveriş sitelerini benden daha iyi tanıyan olmayacak :)) tabiki şaka yapıyorum ama Magic Hediye ekibini ve alışveriş sitesini tanıdığım oldukça memnun oldum. Gerçekten müşterilerine değer verdiklerini belli ediyorlar. Yılmadan usanmadan benimle ilgilendiler :) Bile bilir pekte burnum yukardadır :))))))
75 TL ve üzerinde kargonuzun bedava olduğunu da belirtmek isterim. çoğu site ne kadar alırsan kargoda senin diyor bazen . Bunu hiç anlamamışımdır zaten hem alışveriş yapayım hem de bana bu şekilde davranın. Magic Hediye' den oldukça memnun kaldım sanırım bir sonraki alışverişlerim daha fazla olacak. Etrafımda ne kadar insan varsa sepetimi doldurup küçük sürprizler yapmayı planlıyorum.Ayrıca hızlı bir kargolama sistemine sahipler. daha ben acaba çıkmışmıdır kargom demeye kalmadan kargo kapımdaydı :)))
Teşekkürler Magic Hediye hem ilginiz için hem de hızınız için. Eğer alışveriş esnasında sizi fazla yorduysam şimdiden özür dilerim :)))))) 
Bir sonraki Magic Hediyesinde görüşmek üzere :)

2 yorum:

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

merhaba bloğunu tesadüfen bioblas ürünleri araştırırken gördüm ben de beklerim seni takibe aldım =)
http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

Esen Kız dedi ki...

merhabalar ben Esen kızın yeri blogunun sahibi Esen, blog adresimi esenkznyeri.blogspot.com olarak değiştirdim sizi de yeniden blogumda görmek isterim... çok sevgiler

Yorum Gönder