6 Temmuz 2015

Monami Kuru Boyalar

Bilindiği gibi uzun süredir boyama kitapları ile haşır neşir bir haldeyim. Özellikle boyama yaparken farklı kullandığım bir kaç boya çeşidim mevcut. Bunlardan biri de MONAMİ. Çocukluğumun vazgeçilmez boyama kalemleri :)
Benim kullandığım çeşitler mum boya, metalic boya, neon boya.. Bu üç çeşidini kullandım ve gayet memnun kaldım diyebilirim. Öncelikle sizlere MONAMİ hakkında bilgi vermek isterim .
0 yılı aşkın bir süredir kırtasiye sektöründe faaliyet gösteren Şarkgülü Kırtasiye ile hyatımıza giren MONAMİ daha uzun yıllar daha aramızda olmaya devam edecektir. MONAMİ markası içerisin de bir çok boya çeşidi mevcut. Türkiye genelin de 34.000 kırtasiyelerin ve 20.000' den fazla öğrenim kurumlarının tercih ettiği boya markası.Envai çeşit ürün ve renk ile biz boya ve hobi severlern ilgi odağı. Gelelim benim kullandığım çeşitlere.İlerleyen zamanlar da farklı çeşitlerini de deneyerek paylaşımları olacak :)
Monami Mum Boya ;
Klasik pastel boyanın kalme hali desem yeridir. Renklerin canlılığı boyanılan zeminin hoş görünmesini sağlıyor. Yumuşak yapısı ile çok kolay boyama yapılıyor Ayrıca MONAMİ denediğim bu boyalar üçgen şeklinde. Bu yüzden kalemle tutuş kolaylığı sağlıyor.Mum boya içerisin de ayrıca kalem traşı mevcut. Jumbo olarak geçen bu mum boyalar hem pastel hem kuru boya şeklinde. Boyama yaparken dik bir şekilde yaparsanız norml pastel boya da karşılaşılan zorluklar gibi bir problem ile karşılaşmazsınız. Bu da benden tiyo olsun :))



Mum boya dışın da kullandığım diğer ürün Metalic seriler. Bunların dokusu ve rengi boyama yaparken bir harika. Çok yumuşak ve rengi tam olarak çıkan boyalar. Pürüz bırakmıyor boyama üzerinde.Ayrıca diyelim ki siyah bir zemine boyama yapacaksanız Metalic seri tam tercih edeceğiniz boyalar. Yumuşak kalem uçları kağıt üzerinde adete kayıyor. Yine kolay bir tutuş olması açısından üçgen şekildeler. Fakat renklerine bayılacaksınız. Özellikle boyarken zorlanmayacağınızdan sevebileceksiniz. 12'li ve 6'lı set olarak bulunan Metalic serisinden şimdiden edinmenizde fayda var. Farklı boyamalar için en ideal boya çeşidi.




Son olarak kullandığım yine MONAMİ markasının Neon Serisi. Bu boyalar da yine boyama yapılan modeller üzerinde efekt için kullanılabilecek yapıda. Bunlar da üçgen yapıda olan boyalar. Ayrıca normal de okulda not alırken ya da kitap altlarını çizerken kullandığımız renkli keçeli kalemler yerine bu Neon serisi kullanılabilir. Herkesin bildiği o keçeli kalemler altını çizdiğimiz sayfanın arka kısmına geçebilir. Buna engel olabilmek için MONAMİ Neon serisi ideal. Renkler de çok hoş. Özellikle sarı renge bittim :)


Kullandığım diğer boyalar arasında farklı efekt ve değişik görünüm için kullandığım MONAMİ çocukluğumdan bu yana hep ilgi odağım olmuştu. Tabi çocukken anlamıyoruz boyalarımızın kıymetini ama şimdiler de benim için bayağı kıymetli oldu boyalarım :)
Şarkgülü Kırtasiye tarafından Türkiye' ye getirilen MONAMİ markasının uzun yıllar aramızda kalması dileğiyle :)))))))
Bunun yanı sıra MONAMİ markasının diğer çeşitlerini mutlaka sizler de denemelisiniz. Eğitim kurumlarında yapılan resim ve boyama yarışmalarının tercih edilen boyası MONAMİ çocuklar için en ideal boya markasından biri. Canlı renklere sahip olması her çocuğun ilgisini çekmeye yetiyor.
Yeni deneyimlerle buluşmak üzere. :))) sizde MONAMİ hakkında bilgi edinebilmek ve diğer ürünleriyle ilgili çeşitlere bakmak için buradan internet sayfasına geçebilirsiniz.



6 yorum:

gooogoook dedi ki...

Resim yapmayı arka planda zaman zaman sürdüren biriyim, o nedenle benim de ilgimi çekiyor bu tarz değişik boya kalemleri. Monami, çok eski ve güvendiğimiz ürünleri olan bir marka malum. Her birini ayrı sevdim doğrusu:) Çok şekerler.

birkitapsever dedi ki...

Neon serisine bayıldım. En yakın kırtasiye alışverişinde bakmalıyım :)

kedilievin tarzi dedi ki...

hımm,çok ilgimi çekti.

Adsız dedi ki...

bende metalik serisinin altılısını aldım boyamalar için çok güzel ayrıca yine monaminin 36 lı artist kuru boya setide harika...

Adsız dedi ki...

aynen çok haklısınız neonlar çok iyi değil diye duydum ama bilemiyorum kararsız kaldım

Adsız dedi ki...

benim kuzenimde lets colour up almış oda çok güzel olduğunu söyledi bu arada çok güzel boyamışsınız bayıldım

Yorum Gönder