31 Temmuz 2015

Giysileriniz Kadar Aksesuarlar da Önemli - www.modamuli.com

Her geçen gün aksesuar merakım biraz artmakta diyebilirim bu aralar. Özellikle tunik üzerine uzun kolyeler benim çok hoşuma gidiyor. Bu yıl yüzüklerde ki renklilikte bir başka.
İnternette şöyle bir gezinirken Modamuli sitesine rastladım. Öncelikle aksesuara verdikleri önem çok ayrı.Bayanlar için vazgeçilmez olan aksesuarın erkekler içinde şıklığa giden yol olduğunu artık hepimiz biliyoruz.
Yüzük,kolye,saat, bileklik ve kombin çeşitlerinden çok fazla seçeneği bir arada görebilirsiniz. Çiftler için saat kombinleri ilginizi çekebilir.
Bir çok internet alışveriş sitelerinden ürün alan kişilerin en büyük sıkıntısı genel olarak ödemenin havale ya da kredi kartı olması. Fakat Modamuli bizlere bu kolaylığıda sağlayarak kapıda ödeme yapmamıza imkan sağlıyor.
Modamuli'den seçtiğim ve beğenerek sepete aldığım saat, kolye ve yüzüklerime çokta güzel bir paket yapılmış. Bayılırım süslü paketlere :) Merak uyandırması hoşuma gidiyor :)

Uygun fiyat ve ödeme kolaylığı ile her kadının mutlaka Modamuli sitesini ziyaret ederek kendine bir kaç parça bişey alacağından eminim. Öncelik olarak saat ve bileklik kombinli ürünlerine ve kolye çeşitlerine göz gezdirin derim.Yüzüklerin farklı tasarımları yine dikkatinizi çekecektir. Son yılların renkli modası Modamuli sitesine de sıçramış ve modellerin her tür kıyafette çok şık durabilir. 
Giysilerinizin güzellik için yetmediğini aksesuarlarınızdan anlayabilirsiniz :) Farklı tasarımdan yeni kombinler her zaman ilgi çekici olabiliyor.Ayrıca 50 tl üzeri siparişlerde kargo ödeme problemimizde olmuyor :)


Modamuli Facebook sayfasını takibe alarak ayrıca yeniliklerden ilk haberdar ola kişi siz olabilirsiniz.
Ben bu yüzüklere bayıldım hem sade hemde çok şık :)
saatimde bir o kadar şık göründü gözüme. Ben güle güle kullanayım takılarımı sizde hi durmayın hemen Modamuli' ye :))

2 yorum:

yasemin daran dedi ki...

Hepsi çok güzel cnm özellikle saate bayıldım güle güle kullan:)

Aynı anda aynı konu hakkında post yayınlamışız görünce şaşırdım :) Ne olacak biz bayanların bu takı sevdası

tokideki ses dedi ki...

takıların çok hoş güle güle kullan...

Yorum Gönder