3 Temmuz 2015

Büyükler İçin Boyama Kitapları # 3

Biliyorsunuz bu ara sürekli boyama kitapları ile haşır neşirim. Boyama kitaplarım bitsin boyama da kullandığım boyalarımı nereden aldığımı ve ne kullandığımı paylaşacağım.
Şimdi elimde olan Esrarengiz Bahçe' den bahsetmek istiyorum. Diğer boyama kitaplarından çok ayrı. Çünkü kendimiz de kitap içerisinde çizim yapabiliyoruz. Çok renk kullanarak çeşitli desenler elde edilebilir. Kendi çizdiklerinizi de boyayarak daha keyifli hale getirmiş oluyorsunuz. Edam Yayınlarına ait olan Esrarengiz Bahçe' nin yanında bir de Gizemli Orman var. Ondaki desenler de harika en kısa sürede ondan da edineceğim. Esrarengiz Bahçe içerisin de yer alan boyama alanları çok fazla detaylı ve bu detaylar saatler ce bir motif üzerinde çalışmanıza sebep oluyor.






En son olarak boyadığım bu kapı her zaman ilgimi çekmişti. Mavi tonlarını baskın halde boyamak çok hoşuma gitti. Birde yaptığım büyük yaprakların videosu çektim.

Önceki boyadığım kitaplarımda da keşke video çekmiş olsaydım. Çünkü farklı işlemlerle boyamıştım. Ama bundan sonra sık sık video çekerek sizlerle paylaşacağım. Esrarengiz Bahçe kitabını hemen hemen her yerde bulabilirsiniz. İnternetten alışveriş yaparak da temin edebilirsiniz. Fiyat olarak da gayet uygun.
Şimdilik herkese iyi boyamalar. Kullandığım boya çeşitlerini boyama kitaplarım bittikten sonra paylaşacağım.

2 yorum:

Dilekçe dedi ki...

Çok güzel boyamışsın bayıldım resmen! Ben de 4 tane aldım kıyıp da boyayamıyorum komiğim değil mi? :D Buarada oruçtan olsa gerek, Kırık Şemsiye yazısını görünce kitabın adı sanmama ne dersin? :D

evin tek kızı mona dedi ki...

sanırım bir tek bende yok bu kitaplardan kıskandım valla :)
takibe aldım canım güzel yazının devamını bekliyorum
BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
İNSTAGRAM:evintekkizimona

Yorum Gönder