13 Temmuz 2015

Bu Babetler Tam Kurtarıcı

Daha önce katlanabilir babetlerimden bahsetmiştim. Bu sefer yine farklı bir markaya ait katlanabilir çantalı babetlerden bahsetmek istiyorum. Tam bir rahatlık abidesi diyebilirim. Topuklu ayakkabı kullananlar için gerçekten çantada vazgeçilmezlerden olabilir. özellikle uzun süreli ayakta olan kişiler içinde ideal.

Rollbab yani katlanabilir ve çantalı babetler. Benim daha önce kullandığım markada seçiliydi renkler ama Rollbab çok fazla seçenek sunuyor. Rahatlığı harika. Normalde yere bastığınızı hissetmemeniz gerekiyor yoksa ayak tabanı ağrıyor. Rollbab taban olarakta kalın bu yüzden hiç yürüdüğünüzü hissetmiyorsunuz. Ayrıca katlanıp kendi çantasında yanınızda taşıyabiliyorsunuz. Özellikle mezuniyetlerde, özel davetlerde, düğün derneklerde hatta ve hatta gezilerde bile rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Ben bu katlanabilir babetlerden çok memnunum. Ayağım rahat edecek mi diye siyah rengini denemek istedim. Sanırım diğer modellere de el atacağım.Özellikle desenliler de ilgimi çekti yaz için ideal. Çiçekli modelleri çok hoş duruyor.
Bazı dönemlerde çeşitli kampanyalarının olduğunu da öğrendim. Bunlar için Rolbab Facebook sayfasını beğenmeniz yeterli. Ayrıca taşınabilir olması biz kadınların hepimizin çantasında olması gereken aksesuar gibi diyebilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder