25 Haziran 2015

Restorex Şarmaşık Özlü Şampuan Hakkında Merak Edilenler

Geçen yıl kullanmaya başladığım Restorex şampuan hakkındaki yazımda bir çok takipçimin soruları oluyor. Bunun için kendim deneyerek sizlerle paylaşacağım merak edilenleri.Umarım faydalı olur sizler için.



  • Öncelikle şampuanı kullanmaya başladığınız da çok az bir saç dökülmesi ile karşılaşabilirsiniz. Bu korkulacak bir şey değil aslında . Güçsüz zaten dökülmek üzere olan saçlarınızdan kurtulmanızı sağlıyor.
  • Renginin yeşil olması itici gelebilir fakat sarmaşık özü kullanıldığından rengini sarmaşıktan alıyor.
  • Kokusu gayet hoş rahatsız edici bir koku değil. zaten koku duştan sonrada saçlarınız da kalıyor.
  • Kullanmaya başlayıp hemen ertesi gün saçlarınızın uzamasını beklemeyin. Herşeyin zamanı var. Sonuçta saçınız tamamen size ait. Kendi saçınızın yapısından dolayı uzama hızı farlılık gösterebilir.
  • Saçınızın uzamasına yardımcı olması için kullanılan Restorex şampuan, tamamen sizin saçınıza verdiğiniz önemle alakalı. Ben zaman zaman saç maskeleri de yaparak destekliyoruz. Özellikle sarmısak ve zeytinyağ ile yaptığım maskeyi kullanıyorum.
  • Benim saçlarım çok kısaydı.Neredeyse erkek traşı şeklinde yapıyordum.Restorexi kullanmaya başladığımdan bu yana herhangi bir kesim yaptırmadım ve şuan koltuk altımdan bayağı aşağıda saçlarım
  • Restorex kullanırken saç kremi kullanmadım. Çünkü saç kremini kullanmam gereken bir saçım yok.Bunun yerine bitkisel argan yağı ile duştan sonrasında destekledim.
  • Herkes kullanabilir. Kullanmaya başlandığında genellikle yağlanma ve kuruma gibi saçın yapısına göre farklı sonuç alanlar var.Bunda korkulacak bişey yok çünkü saçınız zamanla şampuana alışıyor ve yağlanma ya da kuruma gibi herhangi bir sorunla karşılaşmıyorsunuz.
  • Restorex yapısında ki sarmaşık özü aslında doğadan alınıp saça da uygulandığında saçın uzamasını sağlıyor. Fakat formülü geliştirip şampuan olarak kullanmak daha faydalı.
  • Saç dökülmesine de iyi geliyor aslında. Sağlıksız saçlarınız gidince yerine yenileri geldiğinden daha sağlıklı saçlarınız olmaya başlıyor.
  • tereddüt edip bir kere alıp daha sonra bıraksanız bile bir aylık sürede bile saçlarınızın uzamasında farklılık göreceğinizden eminim.
  • Benim saçım ince telli ve karma bir yapıya sahip. Mevsimsel olarak saçımın yapısı değişebiliyor. Bu yüzden benim saçıma iyi geldi.
  • saçlarınızın yıkadıktan sonra matlaştığını düşünürseniz bitkisel bakım yağı ile saçlarınıza uygulayarak bu matlığın önüne geçebilirsiniz.
  • Paraben içermediği için ilk kullanımlarda saçlarınızda hemen bir yağlanma ya da matlık oluşabilir. Fakat dediğim gibi herhangi bir saç bakım yağı ile kullanırsanız bu problemle karşılaşmanız minimum düzeyde olacaktır.
  • Alerjik bir bünyeye sahibim ve bu yüzden her ürünü kullanamam. Restorex kullanmaya başladığımda da sa derimde dökülme pullanma olurmu diye tereddüt etmedim değil. Fakat hiç bir yan etkisi olmadı. Alerjik bir reaksiyonla karşı karşıya kalmadım.
  • Restorex formülü mineraller ve vitaminlerle desteklendiğinden kullanım süreniz uzadıkça daha yararlı olduğunu göreceksiniz.
  • Restorex şampuanı en son uyumdan almıştım 4,95 fiyatı ile fakat Gratislerde ikisi bir arada uygun fiyatlı bulabilirsiniz.
Şimdilik benim edindiğim tecrübeler bu kadar. Sormak istediğiniz herhangi bir soruda yorum bırakarak sorabilirsiniz. Yalnız Adsız yorumlara özellikle cevap vermiyorum. Çünkü bir önceki Restorex yazımda çok saçma yorumlarda oldu. Bu yüzden sormak istediklerinizi kendi hesaplarınıza ait adlarla sorarsanız en kısa sürede cevaplarım.

Hadi bakalım saçlar uzasın :)))))

6 yorum:

nilgün aydın dedi ki...

Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi eskiden beri takipteyim Nilgün Aydın olarak. Bana da beklerim. çekilişim var katılırsanız sevinirim.

http://www.nilgunozenaydin.com/2015/06/cekilis-yapiyorum.html

Kırmızı Rugan Ayakkabılarım dedi ki...

Benim saçımı yağ küpüne çevirdi sabrettim 3-5 gün kullandım ama aşırı saçlarımı döktü gördüğüm yerde kaçıyorum bundan :)

Gülden Tavsiyeler dedi ki...

henüz yeniyim banada bekliyorum takibe aldım :) http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

Adsız dedi ki...

Sırta kıllanma oluyormu?

Hülya Birvar dedi ki...

Merhabalar... Benim de kullanmadığım şampuan kalmadı. ama saç dökülmesine çare bulamıyorum. saçım boyalı , boyamadan önce yağlıydı boyaya başladıktan sonra saç derim kurudu kıvırcık saçlıyım kısacası restorex i merak ediyorum hangi çeşidini kullanmalıyım yada şöyle sorayım dökülme için olanı kullansam boyalı saçı sertleştirir mi ? Şimdiden teşekkürler

İReM GöKmEn dedi ki...

Saçımı kaşındırıyo

Yorum Gönder