19 Haziran 2015

Evde Sabun Yapımı (Sabunyap.com)

Son zamanların trendi haline gelmş olan butik sabun yapımı benimde ilgimi çekmedi değil. Bu yüzden hemen sizler için bir kaç deneme yaptım. Oldukça kolay ve pratik olan evde sabun yapımı çok zevkli. Ayrıca ek gelir elde etmek isteyenler içinde ideal.
Sabun yapmak için malzemelerimi Sabunyap.com sitesinden temn ettim. Uygun fiyatlı olması ve çeşitleri beni memnun etti diyebilirim.


Öncelikle ürünleri oldukça kaliteli. Kalıpları çok hoşuma gitti. Birde en önemli ürün olan sabun bazı vazgeçilmez. İki çeşit sabun bazı aldım. Biri opak biri mat. Denemelerim sonucunda her birinden farklı hava çıktığını gördüm diyebilirim.
Sabun yapımı çok kolay. hemen hemen herkesin evinde yapabileceği bir iş. Öncelikle sabun bazı bir miktar eriteceğimiz kaba koyuyoruz. Benmari usulü yada mikrodalga da eritebilirsiniz bazı. Ardından bir kolonya şişesi ile kalıbınıza sıkın. Öncelik olarak renk ve koku tercihlerinizi bazla buluşturmanız gerekiyor. İlerleyen zamanlarda bununla ilgili bir video çekimi yapabilirim :)
Boya ve esansı eriyen bazın içerisine katıyoruz ve ardından kolonyaladığımız kabın içerisine döküyoruz. 15 dakika hareket ettirmeden beklemeliyiz. daha sonrasında donan sabunu çıkartarak sabaha kadar bekletiyoruz.
Benimkiler işte gördüğünüz gibi. Henüz yeni olduğum için bayağı eğlenceli geldi bana. Sizlere de tavsiye ederim. Farklı kalıplar ve renkler ile umarım paylaşımlarım olur. 
Şimdilik benden bu kadar sabun ve sabun yapımı ile ilgili tüm malzemeleri Sabunyap.com sitesine bakarak göz gezidirmenizde fayda var diyorumm hadi bakalım sizlere de kolay gelsin...

2 yorum:

BANU BIYIK dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık

yasemin daran dedi ki...

çok güzel görünüyorlar :) ellerinize sağlık

Yorum Gönder