24 Haziran 2015

Büyüklere Boyama Kitapları # 2

Bu aralar sürekli boyamalara takmış durumdayım. Benim için çok eğlenceli. Renklerin uyumu ve dikkat bir çok sıkıntıdan uzak durmayı sağlıyor. Bir çok hobim var ve bunların arasına boyamayı da eklediğim için memnunum :)
Bu sefer ki yayınevi Maya Yayınları. Bu yayınevne ait bir çok boyama kitabı ile karşılaşabilirsiniz. Özellikle ilginç modelleri var ve insanın aklını başından alıyor.

 Henüz yeni başladım Maya Yayınlarının boyama kitaplarına. hatta bir tanesini bitirir bitirmez telefonuma ekran resmi yaptım. Gören herkesin dikkatini çekiyor. Kendi boyayıp yaptığım ekran resmini kullanmak daha hoşuma gidiyor. Bir çok kitabevinde bulacağınız Maya Yayınlarının kitaplarını boyamaktan sizlerde zevk alabilirsiniz. Farklı markada boya kalemlerini kullanarak ilginç resimler ortaya çıkarabilirsiniz.
Tamamen stres atmak için ideal bir yöntemlerden biri olan boyamalar beni gerçekten sakinleştiriyor.
Sık sık boyadığım resimleri paylaşacağım :)
Maya Yayınlarından Vintage Desenler ve Yeni Yıl Desenlerini boyamaya başladım. Bakalım sizler de beğenecekmisiniz. Mutlaka boyamaya başlamalısınız.Benden size öneri :)))  Fiyat olarakta çok uygun olan Maya Yayınları mutlaka alıp boyamanız gereken büyüklere boyama kitapları. Bir çok çeşit olması da tercih etmeniz için seçenek sunuyor.




 Teşekkürler Maya Yayınları bu kadar güzel boyama kitaplarını bizlerle buluşturduğun için.

4 yorum:

Dilekçe dedi ki...

Özenerek aldım 3 tane ama şimdi de kıyıp da boyayamıyorum :) Bayılıyorum boyama kitaplarına.

acemi blogger dedi ki...

yıl başı temalı olanı aylar önce almıştım. 4- 5 sayfasını yarım yamalar boyadım biraktim. Sizinkileri görünce heveslendim devam etmeliyim! Keyifli boyamalar :)

Elif ve Yaşam dedi ki...

Ben de almak istiyorum, ellerinize sağlık güzel yazı için :) Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum. Takibe aldım sizi, bana da beklerim..
elifveyasam.blogspot.com.tr

Sofi Günlüğü dedi ki...

Çok güzel bir konuya değinmişsiniz, bende boyamayı çok severim, hem zaman öldürüyorum hemde dalıp gidiyorum, iş yerinde çok işime yarıyor açıkcası. Sizden esinlenerek yaptığım boyamaları blogumda paylaşıcam zamanla, henüz blog yazmada yeniyim ama iyi zaman geçiyor böylece :)

Yorum Gönder