14 Haziran 2015

Büyükler de Rengarenk Boya Yapar

Son zamanların trendi büyükler için boyama kitapları. merak ettim bende bu akıma kapıldım diyebilirim. Öncelikle Martı Yayınlarının kitaplarını merak etmiştim. Açıkçası büyükler için boyama kitapları arasında farklı bir çok seçenek mevcut ve bunların hepsinden edindim diyebilirim. Her birini ayrı ayrı sizlerle paylaşacağım.
Martı Yayınlarının Anti Stres Boyama ve Gündüz Düşleri isimli iki kitabından başladım. Desenler şimdilik kolay ve kolay olduğu için modellere alışmam daha bir sever oldum. Martı Yayınlarını oldum olası romanlarda da sevmişimdir. Benim için ayrı bir yeri olan yayınevlerinden biri.


Kuru boyaların klasik renklerinden hariç Monami markasına ait Metalic ve Neon serilerini kullanmayı tercih ettim. Ortaya güzel renk cümbüşü çıktı diyebilirim. Monami markasına ait mum boyaları da ayrı bir sayfada tek başına kullandım. Monami, hepimizin okula giderken bildiği bir marka. En son çıkan Metalik ve Neon serileri gerçekten başarılı. Boyama da ayrı bir hava katıyor. 
 Neon ve Metalicler ile boyadığım eserim :)))

Kalan kısımlarını siyaha boyadım her iki renkte de görmeniz için :)


Monami ile boyamalarım devam ediyor. Monaminin özellikle Neon ve Metalic serisi farklı renkleri bir araya toplamak için ideal. Tutuşta kolaylık sağlaması için üçgen yapısı,siyah üzerinde efekt için harika boyalar.Ayrıca boyarken sert değil yumuşak bir yapısı var. Her iki seride gayet başarılı :)

Diğer çalışmalarıma gelince çok karışık boyamalar oldu. Çeşitli markalarda boyaları kullandım.




Stresli bir yaşamınız var ise gerçekten büyüklere boyama kitapları kafa dağıtmak için ideal. Bir çok marka boyama kitabım var ve bunları boyadıkça sizlerle paylaşacağım. Martı Yayınları ve Monami başlangıç için doğru bir seçim oldu benim açımdan. Hem kolay modellerin olması hem de renk seçeneği ile Monami' yi tercih etmem işimi kolaylaştırdı diyebilirim. 
Hadi bakalım boyamaya devam :)))

9 yorum:

Aile Albümü dedi ki...

yetişkinleri boyaya sevkeden yazılar çıkmışken karşıma bende girişeceğim bu işe, eline sağlık çok keyifli görünüyor yapması sanırım^^

kedilievin tarzi dedi ki...

çok ilgi çekici sahiden:)
teşekkürler

acemi blogger dedi ki...

Bende de yıl başı temalı olan var. Eğlenceli oluyor.

Şeplali Şeplali dedi ki...

ara ara yapıyorum ama renkleri yakıştıramam diye çok ince işe kalkışamıyorum. Ellerinize sağlık renk uyumları falan harika

Coşkunlu Figen dedi ki...

çok iyiymiş ya bende yapmalıyım eminim çok iyi geliyodur :)) sevgiler..,

benguk dedi ki...

ben de esrarengiz bahçe ile giriştim, başına oturduğumda saatler geçirebiliyorum ve çok güzel boşaltıyorum zihnimi, renga renga rengarenk :))

sevdicann dedi ki...

Ben de yapıyorum insan stres atıyor:)

Sofi Günlüğü dedi ki...

Merhaba sayfanız çok güzel

Arkadasım Melisa dedi ki...

Kafa dağıtıcı birşey gerçekten bende yapmıştım :)
mutlulukozgurluktur.blogspot.com.tr

Yorum Gönder