1 Mayıs 2015

Paramparça Dizi Setinin İçerisine Uzaktan Ben Düşersem Ne Olur?

Bu hafta içerisinde çekimleri yapılan Paramparça dizisine uzaktan dahil olmuş olmak nedense pek bir komik geldi.Bu hafta izleyeceğimiz bölümde geçen haftadan kalan uçurum gibi bir yerden yuvarlanan taksinin çekimleri yapılıyordu bizim buralarda. Kullanılan yer bir inşaat alanı. Sabah ve akşam sürekli geçtiğim yol üzerinde inşaatın bulunan yerinde acayip bir kalabalık. Ben hep derdim bu dizi setinde kaç kişi çalışıyor acaba diye. Neyse ki merakım gitti.

Sabah saatinde geçerken bir kalabalık sıra sıra karavanlar bir sürü kamera polis. Kendi kendime yine mi iş kazası yaaa diye aklımdan geçirdim. Fakat bir karavanın kapısı açıktı ve kostümler vardı.Jeton düştü dizi seti. Hangi diziye ait olabileceğini düşündüğümde Paramparçada en son bitiş bir yerden taksi ile anne ve kızın uçması vardı ve hemen diziyide bağlamış oldum.
Akşam tekrar aynı yoldan geçerken meğer arabanın camları açıkmış. Dilara rolüyle oynayan Ebru Özkan'ı gördüm. ben bu kadına oldum olası bir hayranlık duyarım. Aldığı rollerin hakkını sonuna kadar veriyor. Özellikle ağladığı sahnelerde bir kanın gözyaşlarına şahit olmak istiyorsan ona bakmanız yeterli gibi geliyor. 
Fakat dizinin Keriman rolüne daha çok sempatim var. Söylediği sözler aldığı tavırlar komik halleri onu sevmem için ayrıca bir sebep :)))
Neyse ben tam dizi setinden geçerken Keriman yaaa diye bir seslenmem oldu. Camlar açık o an farketemedim birazda yüksek sesle söyleyince tabi ki dizi setinden olan kişiler dönüp baktılar. Utandım biraz :)))
Bir anda dizi setinde çalışan arkadaşların dikkatini çekti.Tırıs tırıs arabayla kaçtım diyebilirim. Sanırım artık bitmiştir bölüm çekimi.Benim için güzel bir anı kaldı. Artık dizi setinde diziye olan ilgiyi anlatacak olan arkadaşlara da bir anı bıraktım Keriman diye bağıran dizi hayranı da gördük diyeceklerdir :)))))))))))

4 yorum:

Guzellik Hikayesi dedi ki...

Ay kesin ben de derdim aynen öyle. Bayılıyorum Keriman'a :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:))))) çok hoşsun. izliyorum diziyi.

Çalışan Anne dedi ki...

Geçenlerde okumuştum, bu sahne için 150 kişiden fazla oluşan bir ekip çalıştı. Evet, biz büyük zevkle izliyoruz ama kaç kişinin emeği var. Helal olsun!

Arkadasım Melisa dedi ki...

Ben tam bir paramparça hayranıyımdır yerinde olmak isterdiiiiim :))

Yorum Gönder