1 Mayıs 2015

Akne Tedavisinde Magic Splash

Ergenlik dışında zaman zaman hepimizde küçük çaplı akneler oluşabiliyor. Özellikle sıkıntılı zamanlarda cildimizde istemediğimiz bir şekilde beliriyorlar. Bende hiç sevmem akneli bir cildi. Çünkü çok çirkin bir görüntü oluyor. Bir kaç aydır kullandığım akne ürünümden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle yapısı yağlı olduğu için kullanmakta çok tereddüt etmiştim. Korkarak uyguladım diyebilirim :)
Magic Splash akne tedavisinde gerçekten etkili oldu. İçeriğindeki çay ağacı yağı, E vitamini ve Dexpanthanol akneli ciltlerde ve akneye meyilli ciltlerde kurtarıcı görevi görebilir. Tek kullanımlık ürününü kullandım ben. Sabah akşam temiz cilde uyguluyoruz. Yağlı bir his versede cilt hemen emiyor. Oluşan akne yada oluşacak olan aknelerin hemen tedavi edilmesini sağlıyor. Dümdüz bir görüntü elde ediyorsunuz. Aralıksız bir hafta kullandım. Ayrıca sivilce çıktığında yada çıkmak üzereykende kullandım ve etkili bir sonuç aldım. Tamamen doğal olması da beni cezbetti.Sonuçt çok hassas bir cilde sahibim ve herşeyi bulduğum gibi süremiyorum.
Bu arada bahar geldi alerjimde başladı :)
Akneye meyilli ciltler ve akneli ciltler için tavsiye edebileceğim ürünler arasında yer alan Magic Splash diğer ürününü de denedikten sonra sizlerle paylaşacağım :)

2 yorum:

ItsUs GizCis dedi ki...

Merhaba ziyaretinize geldim :) bu ürünü ilk defa gördüm denemem gerektiğini düşünüyorum :)

Dilekçe dedi ki...

Merhaba,

İade-i ziyarete geldim. Takibe aldım tatlı blogunu :)

Yorum Gönder