17 Şubat 2015

Ponponlu Paspas

Dışarda çok güzel kar yağıyor. Bizim buralar Alaska'da yaşıyormuşuz gibi :) her yer bembeyaz. Boş durmadım yine. Ara ara yapıp durduğum yuvarlak paspası ponponlarla süsledim :)
Özellikle yuvarlak paspas yapmak çok zevkli.Çok çabuk ilerliyor Çokta vakit almıyor. Haftasonu nerdeyse bitecek gibiydi ama bugün tamamen bitti. Bir tek ponponları kalmıştı yapılacak onları da tamamladım.
Paspas için önce 70 ilmek başlayıp 2 sıra örüyoruz. Daha sonra beşer ilmek örmeden her sırada geri geliyoruz. Taki beş ilmek kalana kadar bu şekilde devam ediyoruz ve beş ilmek kaldığında tekrar iki sıra bütün ilmekleri örüyoruz. Dilerseniz daha küçükte başlayabilirsiniz.Ben size küçük kendimce bir şema hazırladım. En son işlemde de ponponları yapıp üzerine tutturdum. Çok hoş oldu :)
Bakalım beğenecek misiniz çok eğlenceliydi benim için yenilerini de yaparım herhalde :)


5 yorum:

Şirin Kanatlar dedi ki...

Çok güzel olmuş,eline sağlık :)

Makyaj Yorum dedi ki...

Çok şirin olmuş ellerine sağlık

tokideki ses dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık 😊

Hülya Kutlubay dedi ki...

Harika olmuş, bayıldım :)

Kırık Şemsiye dedi ki...

teşekkürler kızlar :)

Yorum Gönder