4 Şubat 2015

Biten Mor Yelek

Mor rengini herkes sever ve mutlaka herkesin dolabında mor renkte bir kıyafet bulunur. Bende bunlardan biriyim. Hemen hemen bir aydır uğraştığım mor yelek sonunda bitti. Aslında uzun hırka olarak düşünmüştüm fakat sonradan ipimin yetmeyeceğini ve ipimin devamını bulamayacağımı anlayınca yelek olarak kalmak zorunda kaldı :)
Bakalım beğenecek misiniz? :)))))))) kardeşimi de askı niyetine kullandım :)


3 ilmek ile başlayıp 3 ilmek ile biten bu model çok çabuk ilerliyor aslında ama ben tabi biraz oyalanarak yaptığım için biraz zaman aldı. 
Eğer örnek hakkında bilgi edinmek isterseniz size video ile sunabilirim. Çünkü üç ilmek ile başlayıp nasıl üç ilmek ile biteceğini çoğu kişi bilmiyor.
İşte kendimce acemice yapıyorum :)


4 yorum:

Tuğba Nohutlu dedi ki...

Nasıl yapıyorsun bu güzel şeyleri tatlım ya, hiç bu konuda marifetim yok :))

Kızsal Şeyler dedi ki...

Çok güzel rengi ve modeli ellerine sağlık :) ♥

Mutfak Hazinem dedi ki...

İlk ve son yaptığım örgü eşime nişanlıyken yaptığım atkı:).seviyorum örgüyü ama cesaretim yok pek.Belki bir gün inallah.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerinize sağlık yelek olarak da çok güzel. kenarlarına tığla bir sıra geçebilirsiniz ip varsa dönme olmaz o zaman.
sevgiler.

Yorum Gönder