26 Ocak 2015

Saçlarınız Uzasın ve Yerine Yenileri Gelsin :)


Son bir aydır saçıma uyguladığım bir maskeden bahsetmek istiyorum sizlere.Çok etkili ve hemen değişimi farkettiğim bir maske oldu. Benim saçlarım ince telli olduğundan çok güçsüz duruyorlar. Uzatmak için uğraşıp duruyorum :) Kullandığım şampuanlarında etkisini görüyorum.
Peki bu maske neler yapıyor? Öncelikle başlangıçta yaptığınızda saç dökülmesi oluyor. Bunun sebebi sağlıksız saçlarınızdan kurtuluyor olmanız. Her ne kadar saç dökülmesi moral bozsa da bu iyiye işaret çünkü dökülen sağlıksız saçlarınızın yerine minik minik sağlıklı saçlarınız çıkıyor.
Maskemizin en önemli malzemesi sarımsak. Sarımsağın etkilerini hemen hemen herkes biliyor. Yeni çıkan sarımsak özlü şampuanların reklamlarında da herkes görüyordur. Fakat evde yapacağınız bu maske daha doğal bir işlem yapmanızı sağlayacak.
Ben ayrıca maskeyi çokça hazırlayıp bir sonraki işlemimde de kullanıyorum.Sarımsak deyince hemen kokusu itici gelebilir. Ona da çözüm buldum sarımsakları ayıkladıktan sonra sütte kaynattığınızda kokusu kalmıyor.
Gelelim maskenin hazırlanışına ;
Bolca sarmısak soyup bunları dilerseniz blenderdan geçirebilirsiniz. Ben genel olarak sarımsağı döverek yapıyorum. Küçük cam kavanoz içerisine dövdüğüm sarımsakları koyup içerisine saf zeytinyağ ekliyorum. 1 hafta bu karışımı bekletmeniz gerekiyor. Amaç dövdüğümüz sarımsağı zeytinyağ ile bütünleştirmek.1 hafta içerisinde sürekli çalkalıyorum.Ardından maske uygulayacağımda fırça ile saç diplerime sürüyorum ve 3-4 saat maskeyi bekletiyorum. Streç ile sarabilirsiniz. Koku olurmu diye düşünmeyin eğer süt ile kaynatıp sarmısakları o şekilde dövüp yada blenderdan geçirdiyseniz koku olmuyor. Sonrasında bol su ile maskeyi arındırıyorum.
Ayda 2-3 cm uzayan saçlarınız nerdeyse 1 ayda 5-6 cm uzuyor. Sağlıklı uzaması da cabası. Ayrıca saçta yağlanma olmuyor daha canlı bir görüntü oluyor.Denediğim için çok memnun kaldım bu maskeden. Kısa sürede gözle görülür bir etkisi oldu. haftada bir kere uygulamanız yeterli. Başlangıçta bol miktarda maske hazırlarsanız sarımsak zeytinyağ içerisinde bekledikçe özünü daha iyi salıyor. Bu sayede maske daha güçlü olmuş oluyor.Sarımsağın mucizesini bir kez daha yaşadım :)
Özellikle tavsiye ediyorum bu saç maskesini çünkü gerçekten etkili bir çözüm sunuyor.

2 yorum:

Şirin Kanatlar dedi ki...

Deneyelim :)

Bahar Yorgun dedi ki...

tamamen doğal ve işe yarayacak gibi :)

Yorum Gönder