26 Ocak 2015

Örgü ve Diğer El İşleri İçin Uygun Fiyatlı Ürünler

Uzun süredir merak saldığım bu el işlerinde malzemelerimi nereden aldığımı merak eden arkadaşlar var.
Daha önce internet üzerinden alışveriş yapıyordum ve çokta güzel ürünleri hep uygun fiyata alıyordum. Hazır kış gelmişken örgüyle uğraşan ya da el işi malzemesi arayan arkadaşlara tavsiye edeceğim yeri öneriyorum. Henüz instagramda yeni oldukları için belki dikkatinizi çekmemiş olabilir ama mutlaka size göre de birşeyleri vardır. Bir göz atın derim arkadaşlar.
Ayrıca zaman zaman kampanyaları oluyor ve bir çok yünü çok uygun fiyatla alabiliyorsunuz.Bu arada diğer ürünlerde de dikkatinizi çekebilir.
Normalde satılan 3,5-5 arası fiyatlı yünler 1 ila 2 lira arasında satışa sunuluyor.
Uygun fiyatlı yünler ve diğer ürünler için instagramdan @elisimalzemedukkani olarak arama yaparsanız bulacaksınız.
Kargo alıcıya ait. Tabi o kadar yünü ve ürünleri uygun fiyata bulunca bence kargo o kadar göze çarpmamalı. 
Mesela ismek öğrencilerine ya da evde el işi yapan bayanlara fiyatlar çok uygun gelecektir.
Şimdiden herkese bol tatlı alışverişler dilerim :)))

4 yorum:

Orjinal Peri dedi ki...

Merak ettim. :) hemen bakmalıyım. :) Teşekkürler bilgilendirme için.

Kızsal Şeyler Blog dedi ki...

Merhaba Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

Oytunla Hayat dedi ki...

ben seve seve alış veriş yapıyorum kendisinden :) çokda memnunum...

Derya Sezgin dedi ki...

Hemen ziyaret edeceğim,sevgiler....

Yorum Gönder