13 Ocak 2015

Google Görsellerinden Çıkmak İstiyorum!!!!!!

Ne zamandır uğraşıyorum, Google ile resmen savaş halindeyim :)
Google görsellerinde adım soyadımla arama yapıldığında şahsi fotoğralarımın çıkması gıcığıma gider oldu. Bu yüzden öncelikle burdan da arkadaşlara seslenmek istiyorum.
Benim blogumda kendime ait bir fotoğrafım yok. Benim kendi koyduğum fotoları zaten çok oldu temizleyeli fakat etkinlikte filan çekildiğim fotoları tabi ki kendim müdahale edemiyorum. Google' a şikayette bulunabiliyorum. Tabi onlarda haklı olarak yoğunluk cevabı veriyorlar. 
Kimini sildirebildim ama diğer arkadaşlarda bulunan şahsi fotolarım hala mevcut olduğunu gördüm. Bu yüzden herhangi bir sosyal medya hesabında tarafıma ait fotolar bulunan arkadaşlardan özellikle rica ediyorum silebilir mi?
facebook, instagram ve bloglarında bana ait fotoğrafları silerlerse çok memnun olurum. Sadece benim gözüktüğüm fotoların silinmesini istiyorum bu çağrımı olumlu karşılayacağınızı umuyorum arkadaşlar.
Hassasiyet gösterip fotolarımı silen arkadaşlara da şimdiden teşekkür ederim :)

1 yorum:

Muptezel dedi ki...

Bu durumdan muzdarip olanlardanım bende nasıl yapıyoruz.
Nasıl bir yol izlicez.
Aydınlatın bizi :)

Yorum Gönder