1 Ocak 2015

Bırakın Artık Uğraşmayı Bazı Şeylerimle

Blog ortamına girdim gireli bir çok dostum oldu onlarla yeri geldi güldüm yeri geldi ağladım. Özellikle son dönemde çok iyi dostluklar edindim. Her sıkıntımda koşabilen her sevincimde yanımda olabilen dostlar edinmek güzel.
2014 yılında bir çok şeydende elimi ayağımı çektim. Kırıldım biraz bana yapılanlara. Çünkü güzel dostlukların olmasının yanında zarar verecek olanlarda oldu. Neyse ki tek tek kötüleri eleyip iyilerle kalabildim :)
Bir süreden beri kimseye bulaşıp sataşmadan kimseyle aman şu şöyle yapmış bu böyle yapmış demeden bloguma devam ettim. Fakat şöyleki bu aralar çok fazla hakkımda ileri geri konuşmaları da duydum. Hala arkamdan konuşulupta kendine üzerimden prim çıkaranlar olması sinir bozucu.
Ben o kişidir bu kişidir diye kesinlikle bir şey demiyorum burada sadece genel şeylerden bahsetmek istiyorum. Kaldı ki gerçekten bu blog ortamında dost bulmak zor çünkü birbirilerinin yüzüne bakarak kuyu kazanlarınıda gördüm.Yüzüne bakarken canım cicim yapıp arkasını döndümü bir çok aşağılayıcı söz edenleride var.
2014 yılı benim için güzeldi. Özellikle tekrar aşık olmak ve bir çocuğa sahip olmak çok güzel bir duygu.Bu aşk yüzünden bir çok şeyimden vazgeçmiş olabilirim. Ama doğru yaptığımı bu aralar daha iyi anlıyorum. Aşk için herşeye değer.
Kimse kusura bakmasın ben kimseye karışmadan etmeden yazıp çizdiğim blogumda kimseninde benimle ilgili yalan yanlış hayatıma dair saçmasapan konuşmalarına izin veremem.Herhangi bir sorunu olan direk benimle konuşabilirdi. O kadar yobaz bir insan değilim.Esip gürleyecek tartışma yaratacak insanda değilim. Bu zamana kadar zaten tartışma ortamlarından hep kaçmışımdır. Ben hayatımda ömür boyu yanımda isteyeceğim kişileri tercih ettim. Kimse beni aşık oldum diye yargılamasın. Yada aşkı seçtiğim için küçük görmesin.
Arkamdan saçmasapan alakası olmayan insanlara dahi laf edilmesini gerçekten anlayamadım. Bir gerçek var ben sadece aşık oldum.Kimsenin beni aşık oldum diye ona buna malzeme yapmasına gerek yok. 
Aşk benim için önemli ne olursa olsun herşeyi göze alabileceğim bir duygu. İnsan kaç kere aşık olupta bu denli her şeyi göze alabilir ki ?
Hakkımda yalanlarla dolu saçmalıkların konuşulmasından ziyade hayatımın güzelliklerinden sevinecek insanlara ihtiyacım var. Hiç alakam olmayan yerlerde adımın geçmesine değil.
Belki biraz ağır konuşmuş olabilirim. Ama her kim olursa olsun benim hakkımda doğru olmayan bişeyleri hala konuşuyorsa bana karşı garezi olduğunu düşünürüm.
Ben kimseyi kullanıpta onun üzerinden prim yapıp kendimi acındırıpta etrafımda insan tutmaya çalışmadım. Neysem oyum.Aşıksam aşığım kimsenin beni bunun için malzeme yapmasına gerek yok.
Aslında uzun süredir aklımdaydı bunları yazmak ama kişilerin susup hadlerini bileceğini sandım fakat maalesefki öyle karakterde olmadıklarından bunu sizlerle paylaşmak istedim.
Sevmiyorum arkadaş bu tarz şeyleri.Birinin arkasından laf etmek gerçekten kolay. Fakat düşünülmesi lazım ya birgün dediğim şeyleri duyarda öğrenirse diye. Bu yüzden ben hep insanların yüzüne söyledim herşeyi.Çirkefleşmiş olsalar bile yüzlerine söyledim.
Rica ediyorum artık benim üzerimden prim yapmayın.Gidin ötede oynayın............
Kendi yarattığınız pis dünyada kendiniz ve seçtiklerinizle yaşayın.benden uzak olun. Adımı sanımı saçmasapan hiç konularla alakası olmayan insanlara açmayın.Neyse ki o insanlar az çok doğruyu ayırt edebiliyor da ne olduğunuzu biliyor. 
Yazık çok yazık insan olmanın zor olduğu şu dönemde bu şekilde insan görünümünde insanlarla bir dönem beraber olduğum için ben üzgünüm.
Neyse ki Allah yine sevdiğini gösterdi zarar görmekten kurtardı...

4 yorum:

SESSİZ PRENSES dedi ki...

neyi yapmışsan kendin için güzel olanı yapmışsındır..Diğerleri için boşver dicemde insan ister istemez etkileniyor , aslen kafayı taktığına değmez...
sevgiler:):)

Derya Su dedi ki...

Konu nedir ne değildir tam bilmiyorum ancak insan vicdanı rahat, mutlu, huzurlu olduktan sonra başkaları ne derse desin kulak tıkamak, gülüp geçmek gerekiyor. Burası bizim içimizi döktüğümüz bir ortam. Hele ki söz konusu aşk ise siz mutlu olduktan sonra gülün geçin. Millet övse ne yazar yerse ne yazar. Selamlar..

Pembe Makyaj Cantam Blog dedi ki...

Sen başrolsün gerisi figüran. O yüzden üzülme eden bulur!

funda çtlbş dedi ki...

Merhaba
Bloğunuz çok güzel çok beğendim..Yazılarınızı okurken bu yazınız da dikkatimi çekti. Hayatta hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz sen canını sıkma güzel kardeşim. Değer verdiğin insanlar ise gerçekten üzülüyorsun ama senin için çokta önemli değilse bırak konuşsunlar sen yoluna devam et ve asla onlara cevap verme aynı ortamda da bulunma. Bir süre sonra onları önemsemediğini anlayınca seninle uğraşmaktan vazgeçecekler..Dinimizde insanları rencide etmek haramdır. Sen sabır ve dua ile bunun üstesinden gelirsin inşallah..Sevgilerle..
http://hayatimyolculuk.blogspot.com.tr

Yorum Gönder