16 Ocak 2015

Blogger Etkinliği Çekilişi Sonucu

geçen ay başlattığım blogger etkinliğini çekiliş ile sonlandıracağımı belirtmiştim ve yeni blog arkadaşlara yardımcı olmak maksadıyla yaptığım bir etkinlikti. Sonunda çekilişi sonuçlandırdım. hala blogunu tanıtmak isteyen olursa etkinlik yazımın altına buradan yorum bırakmaya devam edebilir.
Geleyim hemen etkinlik sonucunda yapacağım çekiliş sonucuna.
Öncelikle katılan tüm blogger arkadaşlara teşekkür ederim.
Blogunda da etkinliği duyuran arkadaşlar 2 kez isim yazma hakkı kazanmışlardır. İki kere yazılan isimler kafanızı karıştırmasın :)
Katılan Blogger listesi ;

Random.org sitesinden aldım sonucu :)

Evet kazanan arkadaşımız 44. sıradaki İlayda's Wonderland oldu. Katılımın için teşekkürler canım.
kiriksemsiye2013@gmail.com mail adresine iletişim bilgilerini gönderirsen hediyeleri pazartesi günü kargoya verebilirim.
Bir sonraki çekilişte görüşmek üzere :)

2 yorum:

İlayda wonderland dedi ki...

Yaaa cok sevındım cok tesekkur ederım :) Gönderdim iletişim bilgilerimi :)

Mutfak Hazinem dedi ki...

Bloggerlar arası dayanışmaya vermiş olduğunuz katkınız için teşekkür ederim. Bende artık aranızdayım. Bana da beklerim ;) www.mutfakhazinem.blogspot.com

Yorum Gönder