20 Ocak 2015

Ateşböceği Yolu - Kristin Hannah

Çocuk yaşta iki genç kızın ayrı kutuplardaki halleriyle birbirlerini bulmasını anlatan ve ömür boyu süren bu hikayeyi okuduğunuzda içinizden böyle bir dostum var mı düşüncesi geçecektir?

Okurken keyif aldığım kitaplardan birini daha bitirdim.
Tully babasıyla hiç tanışmamış annesinin onu büyükannesine bırakıp arada gelerek onu götürüp tekrar terkedişlerine alışmış bir kız. Anna ise bir ailenin ne olduğunu bilen ve sürekli ailesinin yanında olan bir kız.
Lise yıllarında tanışarak gerçek bir dostluğa adım atan bu iki genç kız hayatları boyunca sürekli birbirlerine yardım ediyorlar. Tully 'nin ailesinin olmayışı Anna 'nın ailesine yeni bir birey katıyor.
Tully sevgi açlığını kariyeriyle doldurmaya çalışırken Anna kendi yuvasını kuruyor ve üç çocuk sahibi oluyor.
Yapılan hataların neler olduğunu bence kitabı okuyarak daha iyi bilgi edinebilirsiniz. Keyifli ve hızlı akan bir kurguya sahip. Fakat romanın sonunda ki üzücü olay sizi bile derinden etkileyecektir.
Her zaman okuduğum kitaplara çok fazla detay vermediğimi biliyorsunuz ve bunda da yine detay yok :)
Çünkü okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. 
Yazarın okuduğum ilk kitabı ve geçen yıl aldığım dört kitabı daha var. En kısa sürede diğerlerine de başlayacağım. Yazarın anlatım şekli çok hoşuma gitti diyebilirim. etkileyici ve sürükleyici sakinliği seven okurlar için vazgeçilmez bir kitap halini alabilir :)


4 yorum:

Vanilyalı Dünyam dedi ki...

Ben çok severek okumuştum bu kitabı.Sonunda da ağlaya ağlaya ölmüştüm :(

OZAY dedi ki...

Ben okumadım onerınız dogrultusunda en kısa zamanda okumak ıstıyorum..

Sevil Akçay Pakkan dedi ki...

Güzel bir kitaba benziyor,okumamıştım ama yorumunuzdan sonra okumalıyım.
www.kiriksemsiye.blogspot.com

pınar Topuk dedi ki...

Tavsiyeniz ile mutlaka okumalıydım siye geçtı ıcımden hemen sevgılerımle
http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

Yorum Gönder