13 Aralık 2014

GoldMaster Ütü

Biricitin düzenlediği 3 yaş etkinliğinde hediye edilen Gold Master ütüden bahsetmek istiyorum sizlere.

Gerçekten kullanırken normal ütülerden farkı hemen belli oluyor.
Tasarım ve renginede bayıldım.
Gold Master'dan gelen Didem Hanım bize zaten gerekli tüm bilgileri sağolsun verdi.
Ev hanımları bilirler ütü yapmak işkencedir. Bende zaman zaman o işkencee katılıyorum.
Gold Master ütüde kireçlenmeyi önleyen bir sistem bulunuyor. Daha çok buharlı ütülerde suyun damlamasından şikayet ederiz ve yine bu ütüde damlamayı önleyen sistemde mevcut.Yüksek ısısı olduğundan kolaylıkla kıyafetler ütüleniyor.
Ben çok beğendim.Biricit ve Gold Master'a teşekkürler.

2 yorum:

biricit conus dedi ki...

gulegule kullan canım :)

Kırık Şemsiye dedi ki...

teşekkürler canım :)

Yorum Gönder