19 Aralık 2014

Eşinize ve Sevgilinize Alacağınız Yılbaşı Hediyeleri

2014 bitti bitiyor derken herkesin aklına takılan hediye çılgınlığı var :) En zor olanda ne hediye alabilirim düşüncesi.
Erkekler eşlerine yada sevgililerine rahatlıkla hediye seçerken kadınların hediye seçimi biraz daha zor gibi görünüyor. Çünkü bir erkeğe hediye almak gerçekten zor. Şunu mu alsam bunu mu alsam diye sürekli kararsızlık yaşıyoruz. Erkekler için hediye almak bu kadar zor olunca benim aklımdan geçen hediyeleri sizlerle paylaşmak istedim :)
Öncelikle her zaman acaba nelerden hoşlanır diye hep kendimize sorarız. Ben genel olarak aslında benim onda seveceğim şeyleri tercih ederim :)
Mesela çok şık bir kazak.Malum kış ayları yada atkı tarzı bir şeyler olabilir :) 
www.bumarkamoda.com sitesinde gördüğüm çok hoş atkı ve kazak modelleri var bir göz atalım isterseniz :)



Kazak dışında seçilebilecek diğer hediye seçenekleride mevcut mesela ayakkabı olabilir.

Tabi ben bir çok seçenek gördüm bunlar arasında ama bence siz bir göz atın derim :)
www.bumarkamoda.com sitesinde diğer seçeneklere bakabilir ve yeni fikirler bulabilirsiniz.

1 yorum:

Peri Anne dedi ki...

bence eşinizde bebeğinizde çok şanslı sizin gibi bir eşe ve anneye sahip oldukları için onlar için en güzel hediye siz olmalısınız :))))

Yorum Gönder