19 Aralık 2014

Çektiğiniz Fotoğraflardan Para Kazanmaya Ne dersiniz?

İnternet her geçen gün bizlere para kazanma imkanları sağlıyor. Şimdi deneyerek memnun kaldığım kazanç sağladığım ve bu kazanca nasıl başladığımla ilgili sizlere bir setten bahsetmek istiyorum.
Hali hazırda zaten makaleler ve yazdığım sitelerden gerçekten kazanç sağlıyorum.Gün geçtikçe kazancım katlamaya başladı.Her geçen gün yeni şeyler öğrenmek çok güzel.
Bir kaç sistem daha var onlarıda sizinle paylaşacağım ama bu biraz zaman alacak :)
öncelikle internetten para kazanma diye bir araştırmaya girdiyseniz aslında en kolaylarından bahsederek sizleride bu kazanca davet etmek isterim.
Bir gün biri size kalkıp deseki çektiğiniz fotoğraflardan para kazanacaksınız buna kimse inanmayıp hadi ordan kim ne yapsın benim çektiğim fotoğrafları der.
bende bunlardan biriyken henüz yeni yeni kazanmaya başladığım sistemden bahsedeceğim.
Resimlerinizi yükleyerek kazanç sağlayacağınız sistem işte burada ;


Aslına bakarsanız pek inandırıcı gelmeyebilir. Bende öyle sanıyordum fakat deneyince bundan emin oldum ve şimdi günlük hergün kazancım artıyor.
Açıkçası çok tereddüt etmiştim seti alırken ama çok memnun kaldım.Henüz geç kalmış sayılmazsınız bence sizde çok cüzi bir miktarla evinizde ek gelir kazanabilir ya da bunu daimi bir işe çevirebilirsiniz.
Kazançlarımı daha sonra sizlerle paylaşacağım.
Bu set şuanda kampanya da ben alırken anket doldur para kazan sistemi yoktu şimdi birde anet doldurarak para kazanmayı eklemişler. Ayrıca set ile gelen fotoshop eğitimi harika.Çünkü gerçekten güzel kareler yakalayıp üzerinde oynama yapabiliyorsunuz.
İnterneti para kazanmak için kullanmak istiyorsanız mutlaka elinizin altında olması gereken bir set diye düşünüyorum.
kazanmak için henüz geç değil ben kazandım ve hala da kazanıyorum sizlerinde kazanmasını isterim.

3 yorum:

complete_the_sentences dedi ki...

Hmm, başta ütopik görünse de ilginçmiş. Başarılar... :)

İnci D. dedi ki...

Eğitim önemli tabii ama iyi bir fotoğrafçılık için kaliteli bir makine şart.. Ve en iyisi 1500'den 4000' e kadar çıkabiliyor..
İnternet kaynaklarına pek güven olmuyor ama sen kazandığını söylüyorsan doğrudur. Güle güle :)

Büşra Bayram dedi ki...

Sistemi parayla satın alıuyoruz anladığım kadarıyla. Kesin güvenilir derseniz alıp deneyeceğim. Bir de ne kadar kazandınız, aslında bunlar önemli. Bilgileri blogdan vermek istemiyorsanız, mail atarsanız sevinirim.

hayalmeyal.buschra@gmail.com

Yorum Gönder