3 Aralık 2014

Biricit 3 Yaşında

Geçtiğimiz pazar sevgili Biricit'in blogunun 3. yaşını kutladık. 
Grillo Restaurant'ta düzenlenen 3 yaş etkinliği Biricit düzenlemesiyle güzel ve keyifliydi. Eski blogger arkadaşları tekrar görmek güzel. Özellikle makyajlıkarelerin minicik bebeğinin fotoları çok hoşuma gitti. Ayrıca etkinlik esnasında bizimle olan firma yetkililerinin verdiği bilgilerle yeni şeyler öğrenmiş olduk.

Biricit'e daveti için teşekkürler. Biraz geç katılmama rağmen eski dostları görmekten çok mutlu oldum :)
Nice yaşlara Yasemincim. Umarım uzun soluklu olur blogun :)
Günün sonunda bizlere çok hoş hediyeleri oldu Biricit'in :) Onlarıda başka bir postla yayınlayacağım :)
Katılan bloggerlar :)


3 yorum:

biricit conus dedi ki...

canım geldiğin icin ben cok tesekkur ederim :) gorusmek uzere atkı icinde cok tesekkurler eline sağlık:)

Kozmetik_Delisi dedi ki...

Merhaba blogunuzu çok beğendim ve iade-i ziyaret yapayım dedim :) Güzel bir etkinlik olmuş umarım bir gün ben de böyle bir etkinliğe katılırım ;)

Kozmetik_Delisi dedi ki...

Merhaba blogunuzu çok beğendim ve iade-i ziyaret yapayım dedim :) Güzel bir etkinlik olmuş umarım bir gün ben de böyle bir etkinliğe katılırım ;)

Yorum Gönder