22 Aralık 2014

Bargello Oda Kokusu

Sevgili Biricitin 3 yaş etkinliğinde bizlere verdği Bargello oda kokusuna bayıldım. Gerçekten açar açmaz odayı muhteşem br koku sardı.Mango kokusunun bu kadar hoş olabileceğiniz hiç düşünmemiştim.

Ayrıca kokuyu koyduğum odanın dışınada yayılması çok güzel. Daha önce bu çubuklu kokulardan kullanmıştım fakat bir kaç gün kokusu oluyordu daha sonrasında hiç bir koku kalmıyordu.Fakat Bargello koku çok hoşuma gitti.
Bargello web sitesini incelediğimde araba kokularının ve diğer aromalarınında olduğunu gördüm. Hemde normal parfümleride bulunuyor.Oda kokuları böyleyse normal parfümlerini düşünemiyorum bile :) En kısa sürede diğerlerinide satın alıp kullanacağım.Çünkü gerçekten evimin içi çok hoş kokuyor.
Minik Paşamın resmiyle beraber güzel göründü gözüme :)))

4 yorum:

Gulsah Meral dedi ki...

Bende de var mangolusu. Gercekten harika.

biricit conus dedi ki...

gulegule kullan canım kadın parfumleride cok guzel, kolonya ve parfümlerininde yorumunu beklerim:)

Kırık Şemsiye dedi ki...

teşekkürler canım sayende tanımış oldum markayı :)

Peri Anne dedi ki...

bebeğinizle mutluluklar çok şirin görünüyor :)

Yorum Gönder