23 Aralık 2014

Bana Sırtını Dönme - Sinan Akyüz

Bir kadının mutlu olduğu dakikalarının sonunda bir erkeğin davranışından nasılda mutsuzluğa geçtiğini daha ilk öyküde öğreniyorsunuz.

Kadın niye aldatır neden aldatır ne ister sorularının bir kısım cevabını aslında bu kitapta görüyoruz. Fakat şöyle ki okuduğum Sinan Akyüz kitaplarının içerisinde bu kitaptan pek memnun kalamadım.Çünkü her ne olursa olsun kadın yada erkek ikisinden birinin aldatması kabul edilemez birşey bana göre. İhanet bu kadar basit değil. 
İhanet edeceksen çekip gitmesini bileceksin.karşındakine zarar vermeyeceksin.
Çoğunlukla erkeklerin aldattığı toplumumuza neler oluyor belli değil.Bize öğretilenlere ne oldu nereye gidiyoruz hiç belli değil.kadın dediğin aldatmaz öğretisimi sarsılıyor.
Ne erkeğe ne de kadına yakışmayan ihanet günümüzde artık sıradanlaşmış.
Sinan Akyüz kitaplarını severek okuduğumu burda bir çok defa belirttim.Gerçekten kitapları çok akıcı bir dille yazıyor ve hemen bitiyor.Ama bu seferki beni hayal kırıklığına uğrattı.Sanırım bu kitabı dışında sevdiğim kitaplarını okusam daha iyi olacak.

Kadınları neden aldattığını açıklayan bu kitap beni memnun edemedim maalesef.Ama içinizde kadın neden aldatır sorusunun bir kısım cevaplarını arayanlar varsa okuyabilirsiniz. Şiddetle değil ama yine de tavsiye edilebilir.
Peki kadın neden aldatır hiç düşündünüz mü kendinizde bence bu güzel bir tartışma konusu yaratabilir hadi bakalım sizin fikirleriniz neler ?

3 yorum:

Peri Anne dedi ki...

kitabı bende okuduğumda beğenmemiştim bir kadın aldatır diye bende düşünmedim değil.her iki taraftada ihanet kabul edilecek bişey değil ve üzücü :(

Kırık Şemsiye dedi ki...

birde aldatmadığı halde sürekli aldatmaya mecburmuş gibi laf edilenler oluyor.yüreği almayı kabul etmediği halde kendine yakıştıramadığı halde yapmış gibi suçlananlar bu daha kötü :(

Pembe Kreasyon dedi ki...

ismi güzel gibi ama begenilmeyebiliyor tabi.

Yorum Gönder