10 Aralık 2014

Ayakkabım mecrea.com'dan

Sevigili Biricit'in etkinliğinde çekiliş ile kazandığım ayakkabıma bayıldım. Yarım bot şeklinde süet.
Ben zaten genel olarak süet botlara bayılıyorum.Ayrıca mecrea.com'da bulunan diğer ayakkabı modellerine de bayıldım. Sanırım en kısa sürede tekrar bir bot alışverişi yapacağım :)
Benim seçtiğim modelim çok rahat ve kullanışlı. Özellikle dar paça pantolonda harika duruyor :)


Mecrea.com aslında ayakkabıdan kıyafete, takıdan çantaya bir çok ürünü bulabileceğiniz bir site. Ayrıca özellikle yurtdışına gönderimde yapabiliyorlar.
Sevgili Biricit ve mecrea.com'a bu güzel hediye için teşekkürler :)

5 yorum:

biricit conus dedi ki...

canım gulegule kullan cok guzel bir model :) sevgiler

Hamiyet Akan dedi ki...

Sayfamdaki ayak izlerinizi takip ederek ulaştım size ve sıcacık bir merhaba bırakmak istedim :)
Ayakkabılarınızı güle güle kullanınız. Dilerim sizi hep güzelliklere götürsünler :) Sevgiler..

complete_the_sentences dedi ki...

Merhaba. :) Tesadüfen geldim blogunuza. Kısaca göz attım, parçalı yatak örtüsüne bayıldım. Hatta daha fazlası, özencik damarım duttu. :) Güzel günlerde kullanın ayakkabılarınızı da. Takipteyim, sevgiler... :)

Orjinal Peri dedi ki...

Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle. Sevgiler. :)

Didem Balyemez dedi ki...

model çok hoş güle güle giyin :)

Yorum Gönder