27 Kasım 2014

Yılbaşı Kombinlerim www.bumarkamoda.com 'dan

2015 yılı heyecanı şimdiden sardı beni ve yılbaşı akşamı giyilecek kıyafetlerin arayışına düştüm :) Kendimce iki kombin ayarladım alıp almamakta kararsızım. Planımı henüz yapmadım yılbaşı gecesi için ama kıyafetlerimi seçtim sayılır :)
Sizlerle de paylaşmak istedim bakalım sizin önerileriniz neler olacak.
1.kombin ;


Eğlence mekanı tercih edeceksem diye düşündüğüm kombinim.Her zaman elbiseler favorim.Günlük hayatta da sürekli elbise tercih ediyorum tanıyan bilen arkadaşlar elbise takıntımı bilir :)
Kışın gelmesiyle benim botlar çizmeler ortalığa döküldü fakat ben yine bu elbiseyle gidecek bir ayakkabı seçmeden yapamadım :)


Çantasız olmaz.Yılbaşı gecesi bu kombinimle kullanmak istedğim çantam :)


Birinci kombinim bu şekilde.Bana göre gayet şık oldu ve aradığım kombini bumarkamoda'da bulabildim.
İkinci kombine gelince daha çok arkadaşlarla ev partisinde tercih edebileceğim bişeyler olmasını istedim.Henüz plan yapmadığımdan bu iki kombin arasında kararsızım işte :)
Yine bir elbise tercih ettim bu sefer daha eğlenceli gibi :)
2.kombin ;

Vazgeçemediğim Harley çizmelerini bu elbisenin altında hoş durabileceğini düşündüm :)

Bakalım sizin bana önereceğiniz hangi kombin olacak.
Seçtiğim ürünlere www.bumarkamoda.com adresinden göz atabilirsiniz.

2 yorum:

Muptezel dedi ki...

Sanırım bir harley' im olsa fena olmazdı.
Alışveriş manyaklığıma bir yenisini daha ekledim hadi bakalım :)
İlk kombin de bulunan gömlek mmmmh. hoş mu ne ;)

Gülşah dedi ki...

ilk elbiseye bayıldımmmm :) altına seçtiğin ayakkabıda güzel ama stiletto da şık durabilir

Yorum Gönder